لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود تمامی مجموعه والپیپر آیفون XR و XS

دانلود تمامی مجموعه والپیپر آیفون XR و XS

اپل به تازگی آیفون‌های جدید خود را معرفی کرده است و حالا تمامی مجموعه والپیپر آیفون XR و XS منتشر شده است و کاربران می‌توانند با دانلود کردن فایل آن‌ها، تصاویر زیباتری را روی نمایشگر تلفن هوشمند خود قرار دهند.

تا پیش از این و مشخصاً با فاش شدن تصاویری از آیفون ایکس اس یکی از والپیپرهای این تلفن هوشمند نیز فاش شده بود؛ اما حالا در کدهای بتای آی او اس تمامی مجموعه والپیپر آیفون XS و XR فاش شده است. اپل پس از معرفی این محصولات، طی ویدیویی که در حساب رسمی اینستاگرام خود منتشر کرد، نحوه تولید این تصاویر را به طور کامل نشان داده بود.

این تصاویر به طور مشخص شامل حباب‌هایی رنگی می‌شوند که با استفاده از صابون ساخته شده‌اند. اپل برای تولید این تصاویر از افرادی متخصص استفاده کرده است تا تصاویری حرفه‌ای و هنرمندانه را تولید کند. نکته جالب در مورد این تلفن‌های هوشمند به طور مشخص مربوط به دوربین مورد استفاده برای ثبت این تصاویر می‌شود. تمامی این تصاویر از طریق خود آیفون XS و XR ثبت شده‌اند و هیچ دوربین دیگری در ثبت آن‌ها دخالت نکرده است.

علاوه بر این، تمامی مجموعه والپیپر آیفون XR و XS در کنار والپیپرهای دیگری که برای دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی او اس طراحی شده‌اند، توسط یک کاربر جمع آوری شده و در آلبومی در Google Photos به اشتراک گذاشته شده است. کاربران می‌توانند به صفحه دانلود والپیپر آیفون XS و XR مراجعه کرده و پس از آن تصاویر مورد نظر خود را دانلود کرده و آن‌ها را روی دستگاه خود تنظیم کنند.

به یاد داشته باشید که والپیپرهای نمایش داده شده در این آلبوم، می‌توانند با کیفیت بالا و از طریق لینک دانلود ارائه شده برای هر یک از آن‌ها دانلود شده و با حجم بالا مورد استفاده در دستگاه‌های دیگر قرار گیرند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373