لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی دوربین آیفون XS و آیفون XR

بررسی دوربین آیفون XS و آیفون XR

 هستند که اپل تنها با اعمال برخی از تغییرات ویژه آن‌ها را به عنوان دستگاه‌هایی جدید آماده عرضه به بازار کرده است. اما بررسی‌های انجام شده از برخی از خصوصیات آن‌ها، نظیر دوربین آیفون XS و آیفون XR می‌تواند از این ذهنیت را در میان عموم کاربران حذف کند.

اپل در تولید آیفون‌های جدید خود، از قابلیت‌هایی ویژه استفاده کرده است تا کیفیت تصویر منتشر شده را بهبود بخشد. در ادامه این مطلب به قابلیت‌هایی که باعث شده تا کیفیت دوربین آیفون XS و آیفون XR بهتر از مدل‌های قبلی باشد، خواهیم پرداخت:

​بررسی دوربین آیفون XS و آیفون XS Max

دو آیفون پرچم‌دار امسال که با سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولیدشده‌اند هر دو دارای دوربین مجهز به دو لنز هستند. دوربین آیفون XS و آیفون XS Max دارای دو لنز 12 مگاپیکسلی در قسمت پشت هستند که هر دو می‌توانند با کیفیت بسیار بالا تصاویر با کیفیت را ثبت کنند. مهم‌ترین قابلیتی که اپل در دوربین آیفون XS و آیفون XS Max قرار داده، امکان دخالت مستقیم پردازنده در نحوه ویرایش، آنالیز و طراحی تصاویر است.

دو لنز تله فوتو و واید انگل 12 مگاپیکسلی تصاویر ثبت شده را به صورت مستقیم به پردازنده A12 می‌فرستند و تصاویر پرتره و بک‌گراند آن‌ها توسط پردازنده مورد پردازش قرار می‌گیرند تا تصاویری شفاف‌تر و با کیفیت‌تر را با ظاهری هنری‌تر در اختیار کاربران قرار دهند. اپل نام این قابلیت را bokeh گذاشته است که از طریق آن دوربین آیفون XS و آیفون XS Max می‌توانند تصاویر اچ دی آر با کیفیت را به صورت هوشمند ثبت کنند. 

ثبت شده با دوربین آیفون XS

بررسی دوربین آیفون XR

 

دوربین آیفون XR با یک لنز در قسمت پشتی تولید شده است. اپل برای اولین بار توانسته امکان ثبت تصاویر پرتره با تک لنز 12 مگاپیکسلی آیفون ایکس آر را به دنیا ارائه دهد. کاربران با استفاده از دوربین آیفون XR علاوه بر امکان ثبت تصاویر بسیار باکیفیت، می‌توانند از قدرت پردازش پردازنده A12 به کار رفته در آن نیز بهره ببرند. A12 به صورت مشخص با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی می‌تواند عکس‌ها را آنالیز کند و در همان لحظه با کوچک‌ترین اشاره‌ای اقدام به تولید تصاویری هوشمندانه و با کیفیت کند.

سیستم تشخیص چهره در دوربین آیفون XR با پردازنده A12 میسر شده است

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373