لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون XS و سیاست‌های تأثیر گذار روی آن

قیمت آیفون XS و سیاست‌های تأثیر گذار روی آن

 اپل به تازگی آیفون‌های جدید خود را رونمایی کرده است و حالا سیاست‌های حاکم بر روی قیمت آیفون XS یکی از خبرسازترین مواردی است که در مورد این محصولات وجود دارد.

به طور کل، کاربران ایرانی که تمایل به خرید این محصولات دارند، باید تحت تأثیر سه سیاست گذاری متفاوت محصول مورد نظر خود را خریداری کنند که در ادامه به تک تک آن‌ها خواهیم پرداخت. سیاست‌های تأثیر گذار روی قیمت آیفون XS شامل سیاست شرکت اپل، سیاست دولت آمریکا و همچنین سیاست‌های تأثیر گذار در بازار ایران است.

سیاست اپل در قیمت آیفون XS

 

قیمت آیفون XS بر اساس آنچه شرکت اپل اعلام کرده، هم قیمت پرچم‌دار آیفون‌های سال 2017 خواهد بود. بر همین اساس قیمت آیفون XS برابر 999 دلار خواهد بود که البته آپشن 512 گیگابایت در آن نیز باعث افزایش قیمت این گوشی‌ها خواهد شد.

سیاست دولت آمریکا در قیمت آیفون XS

 

دولت آمریکا به تازگی تصمیم گرفته است تا تعرفه مالیات دریافتی از محصولات تولید شده در کشور چین را افزایش دهد. این افزایش 25 درصدی تعرفه‌های مالیاتی ممکن است روی قیمت آیفون XS نیز تأثیر قابل توجهی بگذارد که البته پیش بینی‌ها حاکی از آن است که افزایش قیمت آیفون XS تنها مربوط به پارت نامبر LL/A خواهد بود و اپل نیازی به افزایش قیمت پارت نامبر دیگر کشورها ندارد.

سیاست‌های تأثیر گذار بر قیمت آیفون XS در بازار ایران


 

بدون شک، بازار ایران با توجه به اتفاقات مختلف اخیر نظیر نوسانات قیمت ارز و اجرایی شدن طرح رجیستری باعث افزایش قیمت آیفون XS خواهد شد. علاوه بر تمامی این موارد، همان‌طور که در مطالب پیشین نیز گفته شد، هیجانات بازار نیز روی قیمت آیفون XS در روزهای ابتدایی عرضه این محصول روی بازار تأثیر زیادی خواهد گذاشت. بر همین اساس، بدون هیچ شکی می‌توان گفت که قیمت آیفون ایکس در شرایط فعلی برای کاربران ایرانی چیزی بیش از 999 دلار خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420