لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاریخ فروش و عرضه آیفون XR

تاریخ فروش و عرضه آیفون XR

 آیفون XR به تازگی از طرف شرکت اپل معرفی شده است و حالا بسیاری از کاربران میخواهند بدانند این این تلفن هوشمند چه زمانی آماده عرضه به بازار خواهد شد.

تا پیش از این در مورد قیمت آیفون ایکس آر صحبت شده است و حالا تصمیم داریم تا به زمان عرضه این تلفن هوشمند بپردازیم. اگر کنفرانس اپل که سه شنبه شب برگزار شده بود را دنبال کرده باشید، حتما زمان عرضه این محصول را خواهید دانست.

اپل در کنفرانس اخیر خود اعلام کرده که آیفون XR بر خلاف دو آیفون دیگر، تا پیش از ماه اکتبر آماده عرضه به بازار نمیشود. پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس از روز گذشته شروع شده است؛ با این حال آیفون XR قرار است در اواسط اکتبر آماده پیش فروش شود. علاوه بر این، این تلفن هوشمند جدید قرار است، در یک روز جمعه در اوایل ماه نوامبر به بازار عرضه شود.

بر همین اساس، پیش فروش آیفون XR در اواسط مهر ماه سال جاری شروع شده و یک ماه دیگر و مشخصا در اواسط آبان ماه آماده عرضه به بازار جهانی میشود. این تلفن هوشمند رد نهایت بین 1 تا 3 هفته پس از عرضه در آبان ماه آماده عرضه در بازار ایران خواهد بود.

خریدارانی که تصمیم به تهیه این تلفن هوشمند دارند، میتوانند از اوایل آذر سال جاری اقدام به خرید آن کنند. گفتنی است که تاخیر در زمان عرضه آیفون XR در مقایسه با دو آیفون دیگر به صورت مشخص به تامین قطعه ال سی دی آن مربوط میشود. تولید نمایشگر های ال سی دی بدون حاشیه به همراه بریدگی بالای نمایشگر آن که برای دوربین تردپت در نظر گرفته شده است، بسیار زمان بر است و به همین دلیل اپل نمیتواند این محصول را همزمان با دو آیفون 5.8 و 6.5 اینچی آماده عرضه به بازار کند.

لازم به ذکر است که در هفته های اول فروش آیفون XR در ایران ممکن است به دلیل هیجانات بازار قیمت این محصول تاحدودی با قیمت واقعی آن تفاوت داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420