لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ال جی دومین تولید کننده نمایشگرهای آیفون XS Max است

ال جی دومین تولید کننده نمایشگرهای آیفون XS Max است

اپل به تازگی از تلفن هوشمند جدید خود با عنوان آیفون XS و آیفون XS Max رونمایی کرده است و حالا بر اساس ادعای این کمپانی، شرکت کره‌ای ال جی به عنوان دومین تولید کننده نمایشگرهای این دو تلفن هوشمند فعالیت کرده است.

بر اساس ادعای جدید مطرح شده توسط خبرگزاری کره‌ای ETNews شرکت ال جی در کنار سامسونگ دو تأمین کننده اصلی نمایشگرها و پنل‌های اولد آیفون XS و آیفون XS Max بوده‌اند. تا پیش از این شایعات بسیاری در مورد تلاش اپل برای ایجاد همکاری با شرکت ال جی مطرح شده بود که البته بعدها ادعا شده بود که ال جی توان تولید انبوه پنل‌های نمایشگر آیفون XS Max را نداشته است.

تا پیش از این و مشخصاً در سال 2017 و در زمان عرضه آیفون ایکس به عنوان پرچم‌دار سال گذشته، شرکت اپل تنها با سامسونگ در زمینه تولید نمایشگرهای اولد برای تلفن‌های هوشمند خود همکاری کرده بود. سامسونگ سفارش تولید 100 میلیون واحد از نمایشگرهای اولد را در آن سال دریافت کرده بود و تولید این محصولات را به صورت انحصاری در اختیار گرفته بود.

اما اپل از ابتدای سال 2018 و مشخصاً زمان شروع فرایند تولید انبوه آیفون XS و آیفون XS Max تصمیم داشت تا وابستگی خود را به شرکت سامسونگ کاهش دهد. سیاست اپل همواره بر این پایه بوده که هرگز یک به صورت انحصاری با یک تأمین کننده همکاری نکند.

به همین دلیل اپل از سال جدید همکاری خود در زمینه تولید پنل‌های اولد آیفون XS را با شرکت ال جی شروع کرده بود. بسیاری از تحلیلگران بر این باور هستند که تولید گوشی پرچم‌دار V30 از طرف ال جی باعث شد تا اپل در نهایت ال جی را به عنوان یک شرکت مناسب برای عقد قرار داد همکاری انتخاب کند.

گفتنی است که اپل احتمالاً تصمیم دارد تا در سال آینده نیز به این همکاری با شرکت کره‌ای ال جی ادامه دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373