لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر

پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر

هنوز بیست و چهار ساعت از زمان معرفی گوشی‌های جدید اپل نگذشته است که بسیاری از وب سایت‌های فروش اینترنتی محصولات اپل اقدام به راه اندازی پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر کرده‌اند.

این اقدام در حالی صورت می‌پذیرد که شرکت اپل تصمیم دارد تا از فردا پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را شروع کند و در عین حال پیش فروش آیفون ایکس آر قرار است از اواسط نوامبر شروع شود. در حقیقت وب سایت‌های فروشگاه آنلاین در ایران از خود شرکت اپل نیز پا را فراتر گذاشته‌اند و از همین حالا فرایند دریافت هزینه برای ارائه این محصولات در آینده را شروع کرده‌اند.

در این میان، وب سایت اپل اِن آی سی هر ساله پس از معرفی محصولات جدید آیفون و هم‌زمان با شروع پیش فروش محصولات توسط شرکت اپل اقدام به راه اندازی فرایند پیش فروش می‌کرد که البته امسال از این اقدام فعلا خودداری کرده است. دلایل تاخیر در راه اندازی پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر توسط شرکت اِن آی سی را در ادامه بررسی خواهیم کرد. 

احتمال عدم سازگاری آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر با شبکه مخابراتی ایران

در مطلبی جداگانه به بحث احتمال عدم سازگاری آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر در شبکه مخابراتی ایران پرداخته شده است. آیفون ایکس اس و آیفون ایکس مکس با سازگاری از eSIM تولید شده‌اند. eSIM به طور مشخص در ایران سازگاری ندارد و به همین دلیل از سال گذشته نسخه سلولار اپل واچ در ایران نیز کار نمی‌کند.

البته این مسئله هنوز از طرف شرکت‌های ارائه دهنده خدمات مخابراتی در ایران تائید نشده است و باید منتظر باقی ماند تا نتیجه آن اعلام شود. 

احتمال عدم تائید در شبکه رجیستری ایران

از مهر ماه سال گذشته طرح رجیستری در ایران کلید خورد. مهم‌ترین نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که آیفون‌های جدید شرکت اپل از حساسیت بسیار بالایی در طرح رجیستری برخوردار است. به همین دلیل ممکن است مقام‌های دولتی به منظور مبارزه با قاچاق کالا در ماه‌های ابتدایی عرضه این محصول، اقدام به ممنوعیت عرضه این تلفن‌های هوشمند در بازار کنند.

نوسانات قیمت ارز

در چند ماه اخیر همه هم وطنان شاهد نوسانات شدید نرخ ارز در بازار بودند. همین مسئله باعث شد تا به یک باره قیمت دستگاه‌های الکترونیکی مختلف به یک باره افزایش پیدا کند. به همین دلیل راه اندازی پیش فروش و دریافت مبلغی بابت پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر در بازار منطقی نخواهد بود، چرا که ممکن است پس از عرضه این محصولات در بازار جهانی و آماده سازی بستر واردات آن‌ها به داخل کشور، نوسانات ارز همچنان ادامه داشته باشد و قیمت گوشی با آنچه به عنوان مبلغ ابتدایی پیش فروش دریافت شده، تفاوت قابل توجهی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420