لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر ممکن است در ایران کار نکنند

آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر ممکن است در ایران کار نکنند

اپل به تازگی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر را در جریان کنفرانس پاییزی خود رونمایی کرده است و حالا مشخص شده است که این تلفن‌های هوشمند ممکن است با سیستم ارتباطی همراه در ایران سازگار نباشند.

اپل در تولید آیفون ایکس اس آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر امکان استفاده از دو سیم کارت با سیستم ارتباطی ال تی ای با فرکانس 600 مگاهرتز را ارائه داده است. از طرفی دو تلفن هوشمند پرچم‌دار امسال اپل که با سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولید و عرضه شده‌اند، دارای قابلیت دو سیم کارت هستند که یکی سیم کارت‌های آن به صورت eSim خواهد بود.

تا پیش از این، eSim در تولید و عرضه نسخه سلولار اپل واچ سری 3 نیز به کار رفته بود و کاربران برخی از کشورها می‌توانستند با مراجعه به اپراتور تلفن همراه این قابلیت ارتباطی را روی ساعت هوشمند خود فعال کنند؛ با این حال در یک سال گذشته، کاربران در بسیاری از کشورها و از جمله آن‌ها در ایران امکان استفاده از این سیستم ارتباطی را نداشتند.

در این میان، بدون شک مطمئن هستیم که سیم کارت دوم eSim ارائه شده در آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس امکان سرویس دهی در ایران را ندارند و کاربران امکان استفاده هم‌زمان از دو سیم کارت را نخواهند داشت. از طرف دیگر، آیفون ایکس آر به صورت Dual Sim Dual StandBy تولید شده است که فعلاً قرار است در چین آماده عرضه شود.

گذشته از تمامی خصوصیات مربوط به آیفون‌های جدید، پهنای باند با فرکانس 600 مگاهرتز نیز ممکن است با برخی از اپراتورهای تلفن همراه در ایران با مشکلات زیادی مواجه باشد و کاربران آیفون‌های حدید امکان استفاده از اپراتورهای ایرانی را در آن‌ها نداشته باشند.

گفتنی است که حدسیات فوق به هیچ وجه از طرف اپراتورهای فعال در ایران تائید نشده‌اند، با این حال در صورت حقیقت داشتن این حدسیات، کاربران ایرانی ممکن است امکان برقراری ارتباط در شبکه تلفن همراه ایران را نداشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420