لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان ثبت نوار قلب اپل واچ سری 4 به آمریکا محدود خواهد بود

امکان ثبت نوار قلب اپل واچ سری 4 به آمریکا محدود خواهد بود

شب گذشته اپل در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 از اپل واچ سری 4 با یک قابلیت ویژه و منحصر به فرد رونمایی کرد.

قابلیت ECG یا همان ردیابی و ثبت نوار قلب قابلیتی سلامتی است که اپل از طریق تعبیه یک سنسور در دیجیتال کراون آن را در سری جدید ساعت‌های هوشمند خود قرار داده است. این قابلیت باوجود اینکه برای بسیاری از افراد بسیار کاربردی است و می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد، با این حال اپل اعلام کرده که این قابلیت محدود به کشور آمریکا خواهد بود.

بر اساس بخش معرفی اپل واچ سری 4 در وب سایت رسمی شرکت اپل، فایلت الکتروکاردیوگرام در اواخر سال 2018 برای کاربران آمریکایی ارائه شود. این مسئله به آن معنا است که قابلیت یاد شده هم‌زمان با عرضه اپل واچ سری 4 آماده ارائه به کاربران نخواهد شد.

علاوه بر این، اپل اعلام کرده است که این قابلیت به طور کامل محدود به آمریکا خواهد بود و بعدها قرار است برای انگلستان و کانادا نیز آماده عرضه شود. اپل البته هیچ اطلاعاتی در زمینه ارائه قابلیت ثبت نوار قلب یا همان الکتروکاردیوگرام در کشورهای دیگر ارائه نداده است و معلوم نیست این قابلیت چه زمانی برای کاربران دیگر کشورها به صورت عمومی آماده ارائه می‌شود.

قابلیت جدید ای سی جی در اپل واچ سری 4 به کاربران اجازه می‌دهد تا با قرار دادن انگشت دست مخالف روی دیجیتال کراون، پس مدت 30 ثانیه نحوه رفتار و حرکات و ضربان قلب را زیر نظر بگیرند و از طریق آن از بیماری‌های احتمالی و نهفته قلبی و عروقی پیشگیری کنند.

گفتنی است که اپل برای ارائه این قابلیت توانسته تأییدیه اف دی ای یا همان سازمان غذا و داروی آمریکا را برای اپل واچ سری 4 تهیه کند. این قابلیت باعث می‌شود تا مشکلات مربوط به آریتمی قلب و فیبرالاسیون دهلیزی به صورت سریع‌تر تشخیص داده شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373