لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتویات جعبه آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر

محتویات جعبه آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر

 آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر به تازگی از طرف شرکت اپل رونمایی و معرفی شده‌اند و الا بسیاری از خبرهای حاشیه‌ای مربوط به این تلفن‌های هوشمند جدید در حال بررسی و انتشار است.

بر اساس جدیدترین بررسی‌هایی که از وب سایت رسمی شرکت اپل صورت گرفته، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به همراه آیفون ایکس آر همگی محتویات جعبه مشابهی دارند و هیچ تفاوتی در لوازم جانبی ارائه شده در آن‌ها وجود ندارد. به طور کل تمامی کاربرانی که این تلفن‌های هوشمند را تهیه می‌کنند، می‌توانند از یک سری لوازم جانبی به صورت پیش‌فرض در جعبه دستگاه خود بهره‌مند شوند.

در جعبه آیفون‌های جدید، ایرپادهای سیم دار با درگاه لایتنینگ، کابل تبدیل USB-A به لایتنینگ و آداپتور 5 وات ارائه شده است. اپل در تولید آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر کابل تبدیل لایتنینگ به درگاه جک 3.5 میلی متری را حذف کرده است و کاربران از این پس باید این کابل را به صورت جداگانه تهیه کنند. کابل تبدیل لایتنینگ به جک 3.5 میلی متری تا پیش از این و مشخصاً از زمان حذف درگاه 3.5 میلی متری از آیفون 7 در جعبه آیفون‌ها ارائه شده بود که حالا کاربران دیگر امکان دسترسی به آن به صورت مستقیم و از جعبه دستگاه‌ها را نخواهند داشت.

آیفون‌های جدید همانند سال گذشته با آداپتورهای 5 وات آماده عرضه شده‌اند به همین دلیل کاربران برای استفاده از قابلیت فست شارژ این تلفن‌های هوشمند باید آداپتورهای 18 واتی به همراه کابل تبدیل لایتنینگ به یو اس بی سی را به صورت جداگانه خریداری و تهیه کنند.

تا پیش از این شایعاتی مربوط به امکان ارائه آداپتورهای فست شارژ در بسته بندی آیفون‌های 2018 منتشر شده بود که یکی از تحلیلگران معروف دقیق یک روز پیش از رویداد معرفی این محصولات، آن را رد کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420