لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

4 واچ فیس جدید که در کنار اپل واچ سری 4 ارائه شد

4 واچ فیس جدید که در کنار اپل واچ سری 4 ارائه شد

 اپل دیشب در جریان کنفرانس پاییزی خود از سری محصولات جدیدی رونمایی کرد. این محصولات شامل آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر به همراه اپل واچ سری 4 می‌شدند.

اپل واچ سری 4 گه تنها چند ساعت از زمان عرضه آن می‌گذرد دارای چند واچ فیش جدید است که در جریان رویداد شب گذشته به همراه آن‌ها رونمایی شد. اپل در حقیقت در توسعه واچ او اس 5 در اپل واچ سری 4 امکان استفاده از واچ فیس‌های حدید را ارائه داده است. این واچ فیس‌ها حتی در ویدیو تبلیغاتی اپل که جانی آیو مدیر بخش طراحی صنعتی این کمپانی روی آن حرف زده بود نیز نشان داده شده بودند و اپل آن را به همراه قابلیت‌های ویژه در اختیار کاربران قرار داده است.

توسعه دهندگانی که نسخه گلد مستر واچ او اس 5 را از همین حالا دریافت کرده‌اند می‌توانند با دانلود و نصب این نسخه در اپل واچ به قابلیت‌های این واچ فیس‌ها دسترسی داشته باشند. واچ فیس‌های فاش شده در حقیقت شامل چهار عنصر اصلی فلسفه یونان باستان شامل آب و باد و خاک آتش می‌شود.

واچ فیس باد البته کاربران را تشویق به نفس کشیدن عمیق می‌کند. اپل در معرفی این واچ فیس اعلام کرد که کاربران با مشاهده اپل واچ خود که روی این واچ فیس تنظیم شده است می‌توانند سلامت بیشتری پیدا کنند و در عین حال از زیبایی آن نیز لذت ببرند.

با وجود اینکه این واچ فیس‌ها به صورت اختصاصی برای اپل واچ سری 4 عرضه شده است، کاربران اپل واچ‌های دیگر نیز می‌توانند از طریق نصب واچ او اس 5 به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در حقیقت استفاده از این واچ فیس‌ها محدودیتی در زمینه نوع و سری اپل واچی که کاربران از آن استفاده می‌کنند ندارد.

این واچ فیس‌ها قرار است در کنار واچ او اس 5 به زودی آماده عرضه به تمامی کاربران اپل واچ‌ها بشوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373