لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل توسعه دهندگان را برای عرضه آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر آماده می‌کند

اپل توسعه دهندگان را برای عرضه آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر آماده می‌کند

تنها چند ساعت از معرفی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر می‌گذرد و حالا شرکت اپل روش‌های توسعه اپلیکیشن‌ها برای این گوشی‌ها را به توسعه دهندگان آموزش داده است.

بر همین اساس، توسعه دهندگانی که از همین حالا به بخش Developer Center اپ استور مراجعه می‌کنند با بیانیه‌ای آموزشی در مورد نحوه توسعه اپلیکیشن‌ها با سازگاری کامل با آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر را مشاهده می‌کنند. اپل اعلام کرده است که این گوشی‌های هوشمند به طور کامل با ای او اس 12 سازگاری دارند و توسعه دهندگان باید اپلیکیشن‌هایی اختصاصی را بر پایه این دستگاه‌های هوشمند توسعه دهند.

توسعه دهندگان از این پس می‌توانند از قابلیت‌های ویژه و بهتر اپ استور استفاده کنند. البته شرط استفاده از این قابلیت‌ها بهینه سازی اپلیکیشن‌ها بر پای آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر است. در خفیفت اپل تصمیم دارد تا با به‌کارگیری سیاست‌های تشویقی، تعداد اپلیکیشن‌هایی که با سازگاری بیشتری برای آیفون‌های جدید ارائه می‌شود را افزایش دهد.

قابلیت‌های در نظر گرفته شده برای توسعه دهندگان در این بخششامل امکان انتشار 10 اسکرین شات در بخش معرفی اپلیکیشن در اپ استور می‌شود. اپل اعلام کرده که اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای این سه تلفن هوشمند جدید باید سازگاری کامل با پردازنده A12 Bionic را داشته باشند و در عین حال بتوانند به صورت هوشمندانه از شبکه عصبی به کار رفته در این پردازنده استفاده کنند.

گفتنی است که اپل تصمیم دارد تا پیش فروش آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را از پس فردا شروع کند و در عین حال آیفون ایکس آر قرار است در اواسط نوامبر آماده عرضه به کاربران به صورت عمومی شود. بر همین اساس، توسعه دهندگان زمان زیادی برای اعمال بهینه سازی اپلیکیشن‌های خود برای آیفون‌های جدید ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373