لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه نسخه ریفربیشد آیفون 7 و اپل واچ سری 1/2/3 متوقف شد

عرضه نسخه ریفربیشد آیفون 7 و اپل واچ سری 1/2/3 متوقف شد

در پی معرفی محصولات جدید اپل در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر، عرضه نسخه ریفربیشد برخی از محصولات، شامل آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به همراه اپل واچ سری 1 و 2 و 3 متوقف شد.

اپل در جریان رویداد روز گذشته خود، از آیفون ایکس اس و نسخه مکس آن به همراه آیفون ایکس آر و اپل واچ سری 4 رونمایی کرد و حالا این کمپانی تصمیم گرفته است تا دیگر اپل واچ سری 3 به قبل را در کنار آیفون 7 متوقف کند.

در وب سایت شرکت اپل نیز بخش فروشگاه آنلاین این کمپانی دیگر محصولات ریفربیشد یاد شده را در اختیار ندارد و کاربران امکان خرید این محصولات را ندارند.

علاوه بر محصولات یاد شده، اپل دیگر آیفون ایکس 2017 را به صورت عمده عرضه نمی‌کند و از این پس به جای این محصول آیفون ایکس اس را آماده تولید و عرضه کرده است. آیفون ایکس اس از لحاظ قیمت با مدل پیشین خود تفاوتی ندارد با این حال این محصول مجهز به پردازنده قدرتمندتری شده است و کیفیت دوربین آن نیز دستخوش تغییرات بهتری شده است.

آیفون ایکس اس همچنین دارای یک آپشن رنگ و یک آپشن ظرفیت بیشتر است. بر همین اساس، کاربران می‌توانند آیفون ایکس اس طلایی رنگ را در کنار ظرفیت 512 گیگابایت این محصول خریداری کنند.

اپل همچنین تصمیم گرفته است تا دیگر آیفون 7 و نسخه پلاس آن را از طریق منابع رسمی به فروش نرساند. بر همین اساس، کاربران در صورت تمایل به خرید این تلفن هوشمند باید آن را از طریق فروشندگان متفرقه خریداری کنند که البته پیدا کردن نسخه نوی آن تا چند ماه آینده دور از انتظار به نظر می‌رسد.

به طور کل در پی رویداد جدید شرکت اپل، بسیاری از محصولات این کمپانی که تا پیش از این تولید و عرضه می‌شدند کنار گذاشته شده و به جای آن محصولات جدید جایگزین شده‌اند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420