لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس در ایران

قیمت آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس در ایران

 یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که پس از معرفی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس با آن مواجه هستند، بحث قیمت این محصولات است. به طور کل کاربران می‌خواهند بدانند که قیمت آیفون ایکس اس مکس و مدل کوچک‌تر آن در ایران چقدر است.

به طور کل، اپل قیمت آیفون ایکس اس را 999 دلار تعیین کرده است. البته این قیمت پایه محصول یاد شده است و با افزایش حجم ذخیره سازی قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر، قیمت آیفون ایکس اس مکس صد دلار بالاتر از آیفون 5.8 اینچی 2018 است که نسخه 512 آن به 1449 دلار نیز می‌رسد.

به طور کل، آیفون ایکس اس معادل آیفون ایکس سال گذشته است و حالا قرار است با همان قیمت سال گذشته آماده عرضه به بازار شود. از طرفی وجود نسخه 6.5 اینچی این محصول باعث شده تا 100 دلار قیمت آن افزایش پیدا کند.

با توجه به قیمت دلار و مسائلی نظیر هزینه حمل و موارد دیگر، می‌توان حدس زد که ارزان قیمت‌ترین آیفون ایکس اس از 14 میلیون تومان در بازار ایران شروع شود و با افزایش حجم ذخیره سازی به قیمت آن اضافه شود. از طرف دیگر، گران‌ترین آیفون امسال شامل آیفون ایکس اس مک با ظرفیت 512 گیگابایت است که با قیمت 1449 دلار آماده عرضه به بازار جهانی شده است که احتمالاً در ایران معادل بیست و یک میلیون و نیم با احتساب هزینه حمل خواهد بود.

البته باید به یاد داشت که عرضه زود هنگام این محصول در بازار ایران که در ابتدا به صورت مسافری وارد کشور می‌شود به دلیل هیجانات ابتدایی بازار، ممکن است باعث افزایش قیمت موقت این محصول شود. بر همین اساس، قیمت آیفون ایکس اس مکس در بازار ایران پتانسیل گذر از مرز 50 میلیون تومان را در هفته‌های اول ورود به بازار ایران خواهد داشت.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 آپدیت 31 شهریور 97

آیفون XS و آیفون XS Max هم اکنون برای خرید و فروش در بازار ایران آماده شده است. قیمت این محصولات از حدود 25 میلیون تومان شروع میشود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373