لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس معرفی شد

آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس معرفی شد

شرکت اپل چند دقیقه پیش و مشخصاً در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر از آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به همراه قابلیت‌هایی ویژه رونمایی کرد.

آیفون ایکس اس با ظاهری مشابه با آیفون ایکس تولید شده است، با این حال اپل در تولید این محصول بسیاری از قطعات سخت افزاری و قابلیت‌های آن را بهبود داده است. آیفون ایکس اس با سایز 5.8 اینچی و هم سایز آیفون ایکس تولید شده است. علاوه بر این، آیفون ایکس اس مکس به عنوان اولین فبلت اپل با سایز 6.5 اینچ تولید شده است.

در ادامه این مطلب به بررسی مشخصات سخت افزاری آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس خواهیم پرداخت.

طراحی، ابعاد و اندازه

آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس از طراحی بدون حاشیه تولید شده است. به همین دلیل این دو تلفن هوشمند به ترتیب با سایز 5.8 و 6.5 اینچ تولید و عرضه شده‌اند. اپل همانند سال گذشته، از طراحی بدنه شیشه‌ای در بدنه پشتی این دو تلفن هوشمند استفاده کرده است تا از طریق آن امکان شارژ بی سیم را به کاربران ارائه دهد. هر دو تلفن هوشمند یاد شده دارای حاشیه اطراف از جنس فولاد ضد زنگ بوده تا مقاومت بیشتر و ظاهر زیباتری داشته باشد.البته باید به یاد داشت که پنل پشتی شیشه‌ای به طور مشخص باعث افزایش آسیب پذیری فیزیکی دستگاه خواهد شد.

در قسمت جلویی اپل از همان طراحی سال گذشته استفاده کرده است و در قسمت بالایی نمایشگر بدون حاشیه به همراه ناچ را ارائه داده است.

نمایشگر

نمایشگر سوپر رتینای به کار رفته در این دو تلفن هوشمند با کیفیت بسیار زیادی طراحی و تولید شده است. اپل در تولید پنل نمایشگر این محصولات با شرکت سامسونگ و ال جی همکاری کرده است تا محصولات با کیفیت‌تری را آماده عرضه به کاربران کند. همان‌طور که گفته شد، بخش بالایی این نمایشگرها به دلیل طراحی بدون حاشیه در کنار ارائه دوربین ترودپت، همانند آیفون ایکس 2017 دارای بریدگی یا همان ناچ است.

پردازنده و سخت افزار

تراشه A12 به کار رفته در این دو تلفن هوشمند باعث شده تا سرعت پردازش هر دو دستگاه تا 40 درصد نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کند. علاوه بر این، تراشه جدید شرکت اپل مصرف باتری بسیار کمتری نسبت به گذشته دارد تا آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بتوانند برای مدت طولانی‌تری به فعالیت‌های مختلف بپردازند. در حقیقت اپل در تولید پردازنده A12 تلاش زیادی کرده است تا علاوه بر بازدهی بیشتر، میزان مصرف انرژی دستگاه را نیز کاهش دهد.

گفتنی است هنوز اطلاعات مربوط به رم این دو تلفن هوشمند منتشر نشده است، با این حال پیش بینی میشود که آیفون ایکس اس 5.8 اینچی دارای 3 گیگابایت رم بوده و آیفون ایکس اس مکس با سایز 6.5 اینچ دارای 4 گیگابایت رم است. در حقیقت اپل در تولید آیفون ایکس اس مکس برای اولین بار از 4 گیگابایت رم در پرچم‌دار خود استفاده کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373