لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون ایکس آر در ایران

قیمت آیفون ایکس آر در ایران

 اپل تا چند ساعت دیگر محصولات جدید خود را طی کنفرانس دوازدهم سپتامبر رونمایی می‌کند. در این میان، بسیاری از کاربران می‌خواهند بدانند که پس از شروع فرایند فروش، قیمت آیفون ایکس آر در ایران چقدر خواهد بود.

تا پیش از این، پیش بینی‌های زیادی در مورد قیمت دلاری آیفون ایکس آر در بازار جهانی مطرح شده بود. این شایعات که بیشتر آیفون ایکس آر را با عنوان آیفون 9 یا آیفون 6.1 اینچی می‌شناختند، ادعایی در مورد ارزان قیمت بودن این محصول را مطرح کرده بودند. البته باید به یاد داشت که قیمت ارزان این محصول را باید نسبت بهقیمت آیفون ایکس و دیگر پرچم‌داران این کمپانی نظیر آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس بررسی کرد.

مینگ چی کو تا پیش از این شایعاتی را در مورد قرار داشتن قیمت آیفون ایکس آر ( iPhone Xr ) در بازه 699 تا 799 دلار را مطرح کرده بود. وی بر این اعتقاد بود که آیفون 6.1 اینچی اپل که با نمایشگر ال سی دی تولید و عرضه می‌شود، احتمالاً به عنوان نسخه به روز شده آیفون 8 پلاس آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود. همین پیش بینی نیز باعث شده بود تا بسیاری از افراد ادعا کنند که آیفون 6.1 اینچی در حقیقت همان آیفون 9 و نسخه به روز شده آیفون 8 و 8 پلاس است.

در این میان، خبرگزاری بلومبرگ تنها دو روز پیش از شروع کنفرانس رونمایی از محصولات جدید اپل ادعا کرده است که قیمت آیفون ایکس آر بیشتر از آیفون 8 و 8 پلاس خواهد بود. بر همین اساس این خبر گزاری ادعا کرده بود که گوشی 6.1 اینچی اپل باید بین 749 تا 849 دلار قیمت داشته باشد؛ چرا که این محصول نسبت به گوشی‌های سال گذشته به روز شده است و دارای پردازنده قوی‌تری است.

بر اساس شایعات فوق، می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت آیفون ایکس آر در ایران با احتساب قیمت دلار، هزینه گمرک و رجیستری، حمل و فروش از طریق خرده فروشان، در کمترین حالت ممکن (699 دلار به همراه 100 دلار هزینه حمل و رجیستری) 10 میلیون شش‌صد و شصت و شش و در بیشترین حالت (850 دلار به همراه 100 دلار هزینه حمل و رجیستری) معادل 12 میلیون نه‌صد و بیست هزار تومان خواهد بود. یعنی قیمت ارزان‌ترین آیفون امسال بین 10 تا 12 میلیون تومان خواهد بود.

البته باید ذکر کرد که 100 دلار در نظر گرفته شده برای حمل و رجیستری در این محاسبات به صورت حدودی در نظر گرفته شده است و در عین حال قیمت دلار نیز ممکن است در آینده نوسان داشته باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420