لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

خبر فوری: نام اپل واچ 40 و 44 میلی متری نیز در وب سایت اپل لو رفت

خبر فوری: نام اپل واچ 40 و 44 میلی متری نیز در وب سایت اپل لو رفت

تنها چند ساعت تا برگزاری رویداد معرفی محصولات اپل باقی مانده است و حالا اولین مجموعه از افشا گری‌های واقعی از طرف وب سایت رسمی اپل منتشر شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده از آدرس‌های بخش نقشه وب سایت رسمی اپل، اپل واچ 40 و 44 میلی متری فاش شده است.

فایل XML فاش شده از وب سایت رسمی اپل که در حال حاضر از دسترس خارج شده است، تا چندی پیش برخی از اطلاعات مهم از محصولات جدید اپل را فاش کرده است. این اطلاعات علاوه بر تائید نام آیفون‌ها با عنوان آیفون ایکس اس با سایز 5.8 اینچ به همراه آیفون ایکس اس مکس با سایز 6.5 اینچ و آیفون ایکس آر با سایز 6.1 اینچ، اطلاعات مربوط به اپل واچ سری 4 را نیز فاش کرده است.

بر اساس این اطلاعات، اپل واچ جدید قرار است با دو سایز 40 و 44 میلی متری آماده عرضه شوند. در نتیجه این اطلاعات باید در کنفرانس امشب شاهد معرفی اپل واچ 40 میلی متری و اپل واچ 44 میلی متری باشیم.

اطلاعات فاش شده از اپل واچ 40 و 44 میلی متری به صورت مشخص مربوط به بندها و لوازم جانبی این ساعت‌های هوشمند می‌شوند. بر همین اساس، نام بند اسپرت سفید اپل واچ 44 میلی متری با پارت نامبر MTPK2AM/A در وب سایت رسمی اپل لو رفته است.

اپل تصمیم دارد تا کمتر از 5 ساعت دیگر کنفرانس جدید خود را برگزار کند، بر همین اساس، این کمپانی در حال حاضر بخش محصولات خود را از دسترس خارج کرده است و کاربران امکان دسترسی به آن را ندارند. با این حال اطلاعات فاش شده از بخش نقشه سایت وب سایت اپل حاکی از آن است که شایعات مربوط به آیفون ایکس پلاس، آیفون ایکس اس پلاس و آیفون 9 دیگر سخت ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420