لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لورفتن اطلاعات آیفون ایکس آر در وب سایت اپل

لورفتن اطلاعات آیفون ایکس آر در وب سایت اپل

نزدیک به 5 ساعت تا شروع رویداد رونمایی از آیفون‌های جدید باقی مانده است و حالا اطلاعات مربوط به آیفون ایکس آر و رنگ‌های این تلفن هوشمند در وب سایت اصلی اپل لو رفته‌اند.

اخیر لیستی از تعدادی یو آر ال در وب سایت رسمی اپل و در بخش فروشگاه آنلاین اپل منتشر شده است که حاکی از تائید نام آیفون ایکس آر به عنوان گوشی 6.1 اینچی امسال اپل دارد. آیفون 6.1 اینچ اپل، قرار است با عنوان آیفون ایکس آر و در رنگ‌های مختلف در کنفرانس امشب اپل رونمایی شود.

رنگ‌های مربوط به آیفون ایکس آر که قرار است امشب رونمایی شوند، شامل مشکی، سفید، قرمز، زرد، آبی کمرنگ و پر رنگ می‌شود. در ادامه این اطلاعات مشخص شده که دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت از این محصول آماده معرفی شده‌اند. در عین حال، هیچ اطلاعات دیگری در مورد ظرفیت سوم این تلفن هوشمند فاش نشده است.

با این حال برخی از وب سایت‌های تحلیلی شایعاتی را برای عرضه آیفون ایکس آر با ظرفیت 256 گیگابایت را نیز مطرح کرده‌اند. در اطلاعات فاش شده، همچنین پارت نامبر برخی از محصولات اصلی و جانبی شرکت اپل نیز فاش شده است.

اطلاعات فوق اولین بار توسط وب سایت Allthings.how فاش شده است که تعدادی از آدرس‌های جدید وب سایت رسمی اپل را در بخش نقشه سایت پیدا کرده است. این آدرس‌ها در کدهای داخلی صفحه وب سایت رسمی اپل قرار گرفته است. علاوه بر آیفون ایکس آر این وب سایت اطلاعات مربوط به آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را نیز فاش کرده است.

اپل تصمیم دارد تا ساعت 9.30 امشب به وقت تهران کنفرانس مربوط به معرفی محصولات جدید خود را برگزار کند و طی آن محصولات جدید خود را رونمایی کند. گفتنی است که در حال حاضر هیچ اطلاعات تائید شده‌ای در مورد نام آیفون‌های جدید وجود ندارد اما اطلاعات فوق قابل اعتماد ترین اطلاعات فاش شده تا به امروز است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420