لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس اس مکس چقدر وزن خواهد داشت؟

آیفون ایکس اس مکس چقدر وزن خواهد داشت؟

 تنها چند ساعت به شروع رویداد جدید اپل باقی مانده است و حالا بر اساس شایعات منتشر شده، وزن آیفون ایکس اس مکس مشخص شده است.

بر اساس این شایعات، گوشی 6.5 اینچی شرکت اپل که احتمالاً با عنوان آیفون ایکس اس مکس تولید و عرضه می‌شود، علاوه بر اینکه بزرگ‌ترین گوشی تولید شده توسط اپل هست، سنگین‌ترین آیفون دنیا نیز به حساب میاید.

این تلفن هوشمند به احتمال زیاد 7.34 اونس وزن خواهد داشت که معادل 208 گرم است. این مسئله احتمالاً به استفاده از فولاد ضد زنگ در اطراف حاشیه دستگاه و همچنین افزایش حجم باتری آن باز می‌گردد. به طور کل اپل تصمیم دارد تا با تولید این محصول فرایند رقابت در بازار تلفن‌های هوشمند بزرگ‌تر از 6 اینچ یا همان فبلت ها را شروع کند. بر همین اساس، آیفون بزرگ امسال احتمالاً قدرت پردازش بسیار بالا به همراه ظرفیت و طول عمر باتری بسیار بیشتری نسبت به گوشی‌های دیگر خواهد داشت.

با وجود اینکه باتری آیفون ایکس اس مکس بزرگ‌ترین باتری ممکن را در میان دیگر گوشی‌های اپل دارد، احتمالاً این محصول با شارژر 5 واتی در بسته بندی به کاربران عرضه می‌شود. تا پیش از این شایعات بر این باور بودند که اپل تصمیم دارد تا شارژرهای 18 واتی با امکان پشتیبانی از سیستم فست شارژ را در بسته بندی این محصولات موجود کند؛ اما از روز گذشته، مینگ چی کو در بیانیه خود اعلام کرده که شارژر ارائه شده در تمامی آیفون‌های 2018 از نوع 5 وات خواهند بود و کاربران برای استفاده از قابلیت فست شارژ باید شارژرهای مخصوص را به صورت جداگانه خریداری کنند.

اپل تصمیم دارد تا در چند ساعت دیگر و در جریان کنفرانس امشب خود، از سه مدل آیفون با عنوان‌های احتمالی آیفون ایکس اس، آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر رونمایی کند. این محصولات به احتمال زیاد از آبان ماه به صورت جهانی آماده فروش و عرضه به بازار خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373