لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هیچ محصولی از سری بیتس در کنفرانس امشب معرفی نمی‌شود

هیچ محصولی از سری بیتس در کنفرانس امشب معرفی نمی‌شود

 تنها چند ساعت تا شروع کنفرانس اپل باقی مانده است و حالا شایعات منتشر شده حاکی از آن است که اپل تصمیمی برای معرفی هدفون یا هندزفری جدیدی از سری بیتس را در این رویداد ندارد.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت The Verge منتشر شده است که حاکی از آن است که اپل در کنار معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود تصمیمی به ارائه محصول جدیدی از سیری محصولات صوتی خود را ندارد.

تا پیش از این، شایعات بسیار زیادی در مورد تلاش اپل برای معرفی محصولات هوشمند از سری بیتس منتشر شده بود. بر اساس شایعات، این محصولات قرار بود دارای تراشه W1 باشد و امکان دسترسی به دستیار هوشمند صوتی سیری را داشته باشد. سیری در این محصولات می‌توانست همانند ایرپادهای بی‌سیم کارهای مختلف را برای کاربران انجام دهد.

علاوه بر هدفون مبتنی بر دستیار دیجیتالی سیری، بسیاری از تحلیلگران، از جمله مینگ چی کو بر این باور بوده‌اند که اپل احتمالاً در حریان کنفرانس امشب از یک اسپیکر هوشمند مبتنی بر دستیار دیجیتالی تحت برند بیتس نیز رونمایی می‌کند که در حقیقت نسخه ارزان قیمت، قابل حمل و کوچک‌تر هوم پاد به حساب میامد.

با وجود این مسئله احتمالاً امشب قرار نیست شاهد معرفی محصولات صوتی جدید کمپانی اپل باشیم؛ با این حال اهالی کوپرتینو احتمالاً از محصولات سخت افزاری دیگر نظیر آیفون ایکس اس، آیفون ایکس مکس و آیفون ایکس آر، سری جدید اپل واچ و همچنین مدل‌های جدید کامپیوترهای مک شامل مک مینی و مک بوک ایر 2018 رونمایی می‌کند.

کنفرانس اپل قرار است امشب ساعت 9.30 بعد از ظهر به وقت تهران در سالن استیو جابز در اپل پارک شهر کوپرتینو برگزار شود. این کنفرانس یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای حوزه تکنولوژی به حساب میاید که هر ساله در اواخر تابستان و اوایل پاییز به میزبانی شرکت اپل برگزار می‌شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420