لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر خشاب سیم کارت آیفون ایکس آر در رنگ‌های مختلف فاش شد

تصویر خشاب سیم کارت آیفون ایکس آر در رنگ‌های مختلف فاش شد

 تنها چند ساعت پیش از شروع رویداد معرفی محصولات جدید اپل، تصویری از خشاب سیم کارت آیفون ایکس آر فاش شده است.

این تصاویر که در حساب کاربری Ben Geskin در توییتر فاش شده است، شایعات مربوط به اقدام اپل برای تولید آیفون دو سیم کارت به همراه رنگ‌های مختلف را تائید می‌کند. در این تصاویر، دو خشاب جداگانه برای سیم کارت آیفون 6.1 اینچی یا همان آیفون ایکس آر فاش شده است که در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی، قرمز، آبی و قهوه‌ای تولید شده است.

تا پیش از این نیز شایعات مربوط به آیفون ایکس آر حاکی از آن بود که اپل تصمیم به تولید این تلفن هوشمند بارنگ‌های جدید را دارد. بر همین اساس، سه رنگ آبی، قرمز و قهوه‌ای در امسال جزو آپشن‌های جدیدی به حساب میایند که اپل در کنار نقره‌ای و خاکستری فضایی آماده تولید شده است. البته شایعات بر این ادعا بودند که دو رنگ نارنجی و صورتی نیز توسط اپل تولید و عرضه می‌شوند، با این حال تصاویر یاد شده هیچ ادعایی مبنی بر تائید یا رد این رنگ‌ها را مطرح نکرده‌اند.

Ben Geskin یکی از مهم‌ترین افشا گران محصولات اپل به حساب میاید که تا پیش از این تصاویر زیادی از ماکت‌های آیفون‌های جدید را پیش از معرفی آن‌ها منتشر کرده بود. این کاربر البته بر این باور است که آیفون 6.1 اینچی با عنوان آیفون ایکس سی تولید و عرضه می‌شود با این حال خبرگزاری بلومبرگ طی بررسی‌های خود اعلام کرده که این تلفن هوشمند با عنوان آیفون ایکس آر تولید و عرضه می‌شود.

اپل تصمیم دارد تا در کنار آیفون ایکس آر از دو تلفن هوشمند پرچم‌دار دیگر با عنوان آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس به ترتیب با سایز 5.8 و 6.5 اینچ را تولید و عرضه کند. این دو گوشی پرچم‌دار اپل به طور حتم با نمایشگرهای با کیفیت از جنس اولد تولید و عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420