لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس اپل امشب از توییتر نیز به صورت زنده پخش می‌شود

کنفرانس اپل امشب از توییتر نیز به صورت زنده پخش می‌شود

 شرکت اپل برای اولین بار تصمیم گرفته تا کنفرانس معرفی محصولات جدید خود را از طریق توییتر به صورت زنده پخش کند.

تا پیش از این، پخش زنده کنفرانس اپل تنها از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل، اپلیکیشن Events در اپل تی وی و همچنین بخش لایو یوتیوب در دسترس کاربران قرار گرفته بود. اما حالا کاربران می‌توانند از طریق شبکه اجتماعی توییتر نیز اتفاقات این رویداد را به صورت زنده مشاهده کنند.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت خبری TechCrunch اپل امسال تصمیم گرفته است تا شانس مشاهده زنده رویداد خود را به کاربران توییتر نیز بدهد و کاربران لزوماً نیازی به استفاده از وب سایت رسمی کمپانی ندارد.

اقدام اخیر اپل برای پخش کنفرانس پاییزی به صورت زنده از طریق یوتیوب دومین نشانه از سیاست‌های انحصار طلبانه اپل در سال جاری به حساب میاید و بر همین اساس در کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال جاری میلادی که در ژوئن برگزار شد، اپل برای اولین بار امکان استفاده از مرورگرهای کروم و فایرفاکس را برای مشاهده پخش زنده رویداد را به کاربران داده بود. سال گذشته، کاربران تنها از طریق مرورگر اج و سافاری در دستگاه‌های دسکتاپ امکان دسترسی به پخش زنده مراسم رویداد را داشتند.

گفتنی است که حساب رسمی اپل در شبکه اجتماعی توییتر @Apple است و کاربران می‌توانند با مراجعه به این صفحه و از طریق هشتگ #AppleEvent رویداد جدید اپل را در توییتر مشاهده کنند.

دبر اساس شایعات مطرح شده اپل تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از سه مدل تلفن هوشمند جدید آیفون به همراه نسل جدید آیپد پرو و همچنین سری جدید کامپیوترهای مک به همراه اپل واچ سری 4 نیز رونمایی کند. به طور کل رویداد جدید شرکت اپل قرار است یکی از پر سر و صداترین و غافل گیر کننده ترین رویدادهای حوزه فناوری باشد, چرا که تا به امروز شایعات تائید نشده در مورد آن بسیار است و هنوز معلوم نیست نام محصولات جدید کوپرتینویی‌ها چه خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420