لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پوشش زنده کنفرانس ویژه اپل فردا ساعت 9.30 بعد از ظهر در اِن آی سی

پوشش زنده کنفرانس ویژه اپل فردا ساعت 9.30 بعد از ظهر در اِن آی سی

اپل طبق رسم هر ساله خود، کنفرانس پاییزی خود را فردا برگزار می‌کند. این رویداد قرار است در اپل پارک کالیفرنیا و مشخصاً در سالن استیو جابز برگزار شود. این کمپانی تصمیم دارد تا در جریان این کنفرانس از محصولات جدید سخت افزاری خود نظیر سه مدل جدید آیفون با نام‌های احتمالی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر در کنار سری جدید محصولات مک و اپل واچ سری 4 رونمایی کند.

این رویداد همانند سال گذشته دقیقاً در روز 12 سپتامبر برگزار می‌شود که طی آن اپل قصد دارد تا تعداد بیشتری از محصولات جدید خود را رونمایی کند. اپل واچ سری 4 که احتمالاً در جریان این رویداد معرفی می‌شود، مجهز به نمایشگر بدون حاشیه می‌شود و قابلیت‌های سلامتی بیشتری به آن اضافه خواهد شد.

در این کنفرانس همچنین پیش بینی‌هایی در مورد عرضه نسخه ارزان قیمت مک بوک با امکان استفاده از تاچ آیدی و همچنین نسخه جدید مک مینی منتشر شده است. اپل همچنین تصمیم دارد تا در جریان این رویداد از مدل جدید آیپد پروها نیز رونمایی کند. آیپد پروهای جدید که احتمالاً در دو سایز 11 و 13 اینچ تولید و عرضه می‌شوند، همانند آیفون ایکس و آیفون‌های 2018 دارای سیستم احراز هویت فیس آیدی به همراه طراحی نمایشگر بدون حاشیه خواهند بود.

به طور کل کنفرانس پاییزی هر ساله اپل یکی از مهم‌ترین اتفاقات خبری در حوزه تکنولوژی و فناوری است که باعث می‌شود تا بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه پیگیر اخبار آن باشند. اپل از طریق منابع رسمی امکان مشاهده ویدیوی مراسم را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بر همین اساس کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن Events در آیفون، آیپد، مک و اپل تی وی این رویداد را مشاهده کنند.

علاوه بر این، شما می‌توانید از طریق بخش پوشش زنده خبری کنفرانس اپل همراه اِن آی سی باشید. در این پوشش زنده خبری تمامی اتفاقات کنفرانس اپل به صورت وبلاگ نویسی زنده به زبان فارسی آماده شده است و از طرف دیگر کاربران از طریق صفحه اینستاگرام اِن آی سی می‌توانند ویدیوی مراسم را مشاهده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373