لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویر تبلیغاتی دیگری از آیفون دو سیم کارت منتشر شد

تصویر تبلیغاتی دیگری از آیفون دو سیم کارت منتشر شد

روز گذشته یک تصویر تبلیغاتی از آیفون دو سیم کارت که از طریق China Telecom آماده شده بود لو رفت که در حقیقت مهر تأییدی برای شایعات مربوط به عرضه حد اقل یک مدل آیفون دو سیم کارت بوده است.

اما حالا یک تصویر تبلیغاتی دیگر از طرف اپراتور تلفن همراه China Mobile منتشر شده است که به آیفون دو سیم کارت و عرضه آن در بازار چین اشاره دارد. این تصویر تبلیغاتی که از لحاظ طراحی جذابیت زیادی ندارد، یک سیب را به عنوان نماد شرکت اپل نشان داده که در اطراف آن دو سیم کارت قرار گرفته است.

در این عکس تبلیغاتی، این جمله نوشته شده است: «سیب (اپل) جدید با امکان پشتیبانی از سیم کارت دوگانه؟»

تا پیش از این شایعات زیادی در مورد تلاش اپل برای تولید آیفون دو سیم کارت منتشر شده بود. تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که آیفون 6.1 اینچی امسال قرار است با قابلیت اتصال به دو سیم کارت آماده عرضه شود. این محصول احتمالاً قرار است تنها برای کشور چین عرضه شود و کاربران در سایز کشورها امکان استفاده و خرید این محصول را ندارند.

در این میان، دو تصویر تبلیغاتی جدید منتشر شده اخیر که به موضوع آیفون دو سیم کارت پرداخته‌اند، می‌تواند نشانه‌ای مهم از تلاش اپل برای تولید این محصول برای کشور چین باشد. در این میان هنوز به صورت قطعی مشخص نیست که آیفون دو سیم کارت قرار است به طور کامل به کشور چین محدود باشد و یا اپل در نهایت با افزایش درخواست‌های کاربران در دیگر کشورها تلاش می‌کند تا این محصول را برای کاربران دیگر نیز به صورت جهانی آماده عرضه کند.

گفتنی است که کنفرانس اپل قرار است فردا ساعت 9.30 دقیقه به وقت تهران شروع شود که طی آن از محصولات جدید کمپانی اپل رونمایی خواهد شد. اپل تصمیم دارد تا بر اساس جدول زمان‌بندی مشخصی پس از معرفی این محصولات، آنها را برای عرضه در بازار جهانی آماده کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373