لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییت رئیس جمهور آمریکا باعث کاهش سهام شرکت اپل شد

توییت رئیس جمهور آمریکا باعث کاهش سهام شرکت اپل شد

 اتفاقات عجیب و غریب بازار سهام در یکی دو روز گذشته باعث شده است تا بسیاری از افراد این حوزه با سردرگمی‌های بسیاری مواجه شوند. از یک طرف کاهش سهام تسلا به دلیل انتشار ویدیوی مصرف مواد مخدر توسط ایلان ماسک و حالا کاهش 2 درصدی سهام اپل به دلیل یک توییت رئیس جمهور آمریکا سروصدای زیادی به پا کرده است.

ترامپ در توییت اخیر خود در مورد تعرفه مالیات مربوط به واردات محصولات آمریکایی که در چین تولید می‌شوند سخت گفته است. او اعلام کرده است که به تعرفه 25 درصدی که دولت چین برای واردات محصولات آمریکایی در نظر گرفته اعتراض دارد و به همین دلیل تصمیم دارد تا تعرفه مالیات واردات محصولات چینی به کشور آمریکا را تا 25 درصد و برابر با مالیاتی که دولت چین در نظر گرفتهافزایش دهد.

تا پیش از این شرکت اپل نیز اعلام کرده بود که در صورت تصویب تعرفه مالیاتی جدید، درآمد حاصل از فروش محصولات شرکت اپل تا 2 درصد کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه آن مجبور به افزایش قیمت محصولات خود است. اپل تمامی محصولاتش را در آمریکا طراحی می‌کند؛ با این حال تولید انبوه این محصولات معمولاً به عهده کارخانه‌های چینی و تایوانی است. به همین دلیل این محصولات پس از تولید انبوه باید از خاک چین به آمریکا صادر شوند تا در نهایت به دست کاربران آمریکایی برسد.

در این میان، توییت اخیر رئیس جمهور آمریکا باعث شده تا سهام اپل در بازار بورس تا 2 درصد کاهش پیدا کند. این گزارش اولین بار توسط خبرگزاری بیزینس اینسایدر منتشر شده است که نشان از کاهش 1.34 درصدی AAPL دارد.

البته کنفرانس اپل قرار است فردا برگزار شود و طی آن محصولات جدید این کمپانی رونمایی شود. بر همین اساس پیش بینی می‌شود تا سهام این کمپانی در روزهای پایانی هفته جاری افزایش پیدا کند و در نهایت تأثیرات توییت رئیس جمهور آمریکا برطرف شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420