لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از کاربران آیمک پرو نظر سنجی می‌کند

اپل از کاربران آیمک پرو نظر سنجی می‌کند

اپل به تازگی اقدام به نظر سنجی از کاربران آیمک پرو کرده است و طی آن در مورد قابلیت‌های نهفته شده در این محصول که منجر به خرید آن شده پرسیده است.

در برخی از سؤالات، که از طریق شبکه اجتماعی توییتر و توسط کاربران منتشر شده است، اپل در مورد قابلیت‌های کلیدی آیمک پرو نظیر پورت‌های تاندربولت 3 با قطع یو اس بی سی، پردازنده اینتل زئون سری W، تراشه T2 و پشتیبانی از نمایشگر اکسترنال سؤال پرسیده است.

اپل به طور معمول در مورد محصولات خود از کاربران سؤال می‌پرسد با این حال نظر سنجی اخیر در مورد آیمک پرو تا حدودی مفصل‌تر و اساسی‌تر بوده است. این مسئله باعث شده تا برخی از تحلیلگران پیش بینی کنند که اپل از طریق نتایج این نظر سنجی تصمیم دارد تا قابلیت‌هایی که برای کاربران اهمیت بیشتری دارد را بهبود بخشد.

آیمک پرو به طور مشخص در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2017 معرفی شد و در پاییز سال گذشته آماده عرضه به بازار شد. این محصول یکی از حرفه‌ای‌ترین و خاص‌ترین محصولات اپل به حساب میاید که با توجه به قابلیت‌های سخت افزاری خود، بازار هدف مشخصی دارد.

این محصول در حقیقت یک ورک استیشن کامل و یکپارچه است که تنها برای افراد حرفه‌ای برای انجام کارهایی نظیر رندر گرفتن فایل‌های ویدیویی و انجام محاسبات خاص مناسب است.

اپل برای خاص جلوه دادن این محصول، آن را در رنگ خاکستری فضایی تولید و عرضه کرده است. به طور کل آیمک پرو اولین و در حال حاضر تنها محصول از سری کامپیوترهای یک پارچه رومیزی اپل به حساب میاید که با رنگی غیر از نقره‌ای تولید و عرضه شده است.

با توجه به نظر سنجی اخیر اپل می‌توان به این نتیجه رسیده که شرکت اپل در آینده‌ای نزدیک و احتمالاً در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان سال آینده تصمیم به معرفی و عرضه نسل جدید آیمک پرو را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420