لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: آیفون ایکس آر به صورت محدود تولید و عرضه می‌شود

بلومبرگ: آیفون ایکس آر به صورت محدود تولید و عرضه می‌شود

 خبرگزاری بلومبرگ به تازگی در کنار انتشار حدسیاتی در مورد عرضه و معرفی گوشی 6.1 اینچی اپل با عنوان آیفون ایکس آر اعلام کرده است که این محصول در ماه‌هایی ابتدایی پس از معرفی قرار است به صورت محدود تولید و عرضه شود.

بلومبرگ اعلام کرده است که آیفون ایکس آر تا پایان سال جاری میلادی به صورت محدود تولید و عرضه می‌شود که به همین دلیل ممکن است کاربران در بسیاری از کشورهای جهان شانس خرید این محصول را در ماه‌های ابتدایی معرفی نداشته باشند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که برای محدودیت در عرضه این تلفن هوشمند بیان شده است، مشکلات مربوط به تولید پنل ال سی دی برای این تلفن هوشمند بوده است.

تولید پنل‌های ال سی دی به همراه بریدگی بالای آن به همراه طراحی بدون حاشیه کار بسیار دشواری است و به همین دلیل، حجم تولیدی آیفون ایکس آر در ابتدای معرفی این محصول بسیار محدود خواهد بود. البته باید ذکر کرد که با گذشت زمان، حجم تولیدی آیفون ایکس آر افزایش پیدا می‌کند و پس از آن و مشخصاً در ماه‌های ابتدایی سال آینده میلادی کاربران امکان خرید کردن آن را در سراسر جهان خواهند داشت.

علاوه بر مسائل مربوط به تولید انبوه آیفون ایکس آر بلومبرگ در مورد جنس بدنه این محصول را نیز منتشر کرده است. اپل احتمالاً تصمیم دارد تا به جای استفاده از پنل‌های فولادی، از حاشیه‌های آلومینیومی استفاده کند تا هزینه ساخت و در نهایت قیمت نهایی مصرف کننده را برای این محصول کاهش دهد.

بلومبرگ همچنین اعلام کرده که نام آیفون‌های 2018 شامل آیفون ایکس اس، آیفون ایکس مکس و آیفون ایکس آر است. بر همین اساس، تمامی آیفون‌های امسال پسوند ایکس را با خود به یدک می‌کشند و تنها حرف بعدی آنها تعیین کننده قابلیت‌ها و مشخصات سخت افزاری این محصولات خواهد بود. گفتنی است که آیفون های جدید قرار است در کنفرانس اپل که در فردا برگزار میشود، رونمایی شوند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373