لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 احتمالاً با تاچ آیدی عرضه می‌شود

مک بوک ایر 2018 احتمالاً با تاچ آیدی عرضه می‌شود

تنها یک روز تا زمان معرفی محصولات جدید در جریان کنفرانس اپل در سپتامبر 2018 باقی مانده است و حالا شایعاتی در مورد تجهیز مک بوک ایر 2018 به تاچ آیدی منتشر شده است.

بر اساس پیش بینی‌های مطرح شده توسط مینگ چی کو، اپل تصمیم دارد تا در تولید مک بوک ایر 2018 امکان استفاده از سیستم احراز هویت تاچ آیدی را نیز به کاربران ارائه دهد. اپل تا پیش از این در تولید و عرضه مک بوک پرو 2016 و نسخه‌های جدیدتر از آن امکان استفاده از تاچ آیدی را از طریق تاچ بار به کاربران ارائه داده بود. بر همین اساس، تاچ آیدی تا پیش از این تنها در انحصار مک بوک پروها بوده است.

مینگ چی کو در تحلیل‌های خود، ادعایی از ارائه تاچ بار در مک بوک ایر 2018 نکرده است و اعلام کرده که این محصول تنها دارای سنسور تشخیص اثر انگشت برای ارائه تاچ آیدی است. در حقیقت مک بوک ایر 2018 به صورت جداگانه یک سنسور خاص برای احراز هویت کاربران خواهد بود. 

اپل احتمالاً در سال جدید، مک بوک ارزان قیمت را که با عنوان مک بوک ایر 2018 معرفی می‌شود، جایگزین خط تولید مک بوک 12 اینچ خواهد کرد. انتظار داریم که مدل‌های جدید معرفی شده از تاچ آیدی پشتیبانی کنند؛ اما این محصولات دارای تاچ بار نخواهند بود. علاوه بر این، اقدامات جدید اپل برای تجاری سازی محصولات جدید بسیار کارآمد است چرا که این اولین باری است که اپل به طور مستقیم وارد بخش زنجیره تأمین قطعات مربوط به بدنه کامپیوترهای مک می‌شود که در نهایت باعث افزایش 20 درصدی سود دریافت اپل خواهد شد.

مینگ چی کو

در صورت حقیقت داشتن این پیش بینی‌ها، می‌توانیم شاهد عرضه مک بوک‌های جدید باشیم که با نامی متفاوت و به عنوان جایگزینی برای مک بوک‌های 12 اینچی و همچنین سری محصولات مک بوک ایر تولید و عرضه می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373