لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 2018 ممکن است دارای آداپتور فست شارژ در بسته بندی خود نباشند

آیفون 2018 ممکن است دارای آداپتور فست شارژ در بسته بندی خود نباشند

 مینگ چی کو از صبح امروز اقدام به انتشار تعدادی از پیش بینی های خود در مورد سری محصولات جدید آیفون کرده است. بر اساس یکی از این پیش بینی ها، در بسته بندی آیفون 2018 قرار نیست آداپتور فست شارژ ارائه شود.

تا پیش از این، شایعات بسیاری در مورد تلاش اپل برای عرضه آداپتورهای فست شارژ در آیفون 2018 مطر شده بود. این شایعات بر این اعتقاد بودند که اپل در بسته بندی این محصولات کابل تبدیل USB-A به لایتنینگ را حذف کرده و به جای آن از کابل تبدیل USB-C استفاده میکند.

اما حالا تحلیلگر چینی محصولات شرکت اپل در اداعای اخیر خود اعلام کرده است که آیفون 2018 قرار است همانند آیفون های سال گذشته با آداپتورهای 5 واتی آماده عرضه به بازار شوند و کاربران برای استفاده از سیستم شارز سریع یا همان فست شارژ مجبور به خرید جداگانه ابزار های مربوط به آن هستند.

مینگ چی کو ادعا کرده که اپل به جای ارائه این شارژرها در بسته بندی آیفون های جدید تصمیم دارد تا درگاه لایتنینگ را از آیپد ها حذف کند و آداپتورهای فست شارژ را برای این محصول ارائه دهد. وی ادعا کرده که ارائه آداپتورهای ست شارژ باعث میشود تا کاربران آیفون های جدید که امکان استفاده از کامپیوترهای دسکتاپ مدرن مبتنی بر یو اس بی سی را ندارند، با چالش های بسیار زیادی بر سر اتصال گوشی به کامپیوتر مواجه میشوند. علاوه بر این، ارائه این شارژرها در بسته بندی آیفون های جدید باعث افزایش قابل توجه قیمت این دستگاه ها خواهد شد.

بر همین اساس، اپل احتمالا فرایند ارائه آداپتورهای فست شارژ مبتنی بر یو اس بی سی در جعبه آیفون های خود را از سال آینده شروع خواهد کرد که بر اساس پیش بینی های بعدی، اپل احتمالا درگاه لایتنینگ را نیز از آیفون های خود حذف کرده و به جای آن از درگاه USB-C در تلفن های هوشمند خود استفاده خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420