لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 11 اینچ احتمالاً با درگاه یو اس بی سی تولید می‌شود

آیپد پرو 11 اینچ احتمالاً با درگاه یو اس بی سی تولید می‌شود

تنها یک روز تا برگزاری کنفرانس اپل باقی مانده است و حالا پیش بینی‌های مینگ چی کو حاکی از آن است که اپل احتمالاً در تولید آیپد پرو 11 اینچ در گاه لایتنینگ را حذف می‌کند و به جای آن از پورت یو اس بی سی استفاده می‌کند.

مینگ چی کو تحلیلگر موسسه تحلیلی TF International Securities بر این باور است که اپل تصمیم دارد تا آداپتورهای شارژر 18 واتی را در جعبه آیپد پرو 11 اینچ ارائه دهد و به همین دلیل این محصول مجهز به درگاه یو اس بی سی می‌شود تا از طریق آن بتواند به صورت مستقیم و همانند مک بوک‌های جدید از درگاه‌های استاندارد برای انتقال اطلاعات با کامپیوترهای دسکتاپ و همچنین دریافت شارژ باتری استفاده کند.

گزارش جدید تحلیلگر چینی به شرح زیر است: 

علاوه بر ارائه فیس آیدی ما انتظار داریم تا مدل‌های جدید آیپد پرو 2018 دستخوش آپگریدهای مهمی شوند که از طریق آن درگاه لایتنینگ با یو اس بی سی جایگزین شود و یک شارژر 18 واتی با بدنه یکپارچه در بسته بندی آن قرار گیرد.

مینگ چی کو

 در صورت حقیقت داشتن این پیش بینی، آیپد پرو 2018 و مشخصاً آیپد پرو 11 اینچ اولین مدل از دستگاه‌های همراه اپل به حساب میایند که درگاه لایتنینگ از آنها حذف شده و به جای آن درگاه استاندارد یو اس بی سی ارائه می‌شود.

تا پیش از این نیز بسیاری از تحلیلگران، کاربران و سازمان‌های تجاری و دولتی از عدم استفاده از درگاه‌های استاندارد توسط اپل در دستگاه‌های همراه شامل آیفون‌ها و آیپدها انتقاد کرده بودند. این مسئله تا جای حساس شده بود که اتحادیه اروپا تصمیم داشت تا در آینده نزدیک به تصویب قانونی، فروش محصولات دیجیتالی که از درگاه‌های استاندارد استفاده نمی‌کنند را در منطقه تحت پوشش خود منع کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420