لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بررسی سناریوی نام گذاری گوشی 6.1 اینچی اپل با عنوان آیفون ایکس آر

بررسی سناریوی نام گذاری گوشی 6.1 اینچی اپل با عنوان آیفون ایکس آر

اگر از طرفداران محصولات اپل باشید و شایعات و اخبار مربوط به این محصولات را دنبال می‌کنید، حتماً میدانید که شایعات مربوط به نام گذاری آیفون‌های امسال تفاوت بسیار زیادی با سال گذشته دارد. در میان نام‌های حدس زده شده، اخیراً آیفون ایکس آر نیز دیده شده است.

سال گذشته شایعات تا آخرین هفته معرفی آیفون‌های جدید حاکی از آن بودند که آیفون پرچم‌دار 2017 با عنوان آیفون 8 معرفی می‌شود و دو تلفن هوشمند دیگر قرار بود با عنوان آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس معرفی شوند. اما در هفته اول سپتامبر 2017 با فاش شدن نسخه گلد مستر آی او اس 11 ورق برگشت و همه پیش از رونمایی این محصولات می‌دانستند که نام پرچم‌دار جدید اپل آیفون ایکس است.

اما امسال وضعیت در مورد شایعات منتشر شده در مورد نام آیفون‌های جدید به طور کامل فرق کرده است و هر خبرگزاری یک نام متفاوتی را برای آیفون جدید حدس می‌زنند. این مسئله تا جایی پیش رفته که حتی برخی از تحلیلگران آن را به یک جوک تشبیه کرده‌اند که هر کس یکی از حروف الفبا را به عنوان پسوند در کنار نام آیفون ایکس قرار می‌دهد تا نام محصولات جدید اپل را حدس بزند.

بدون شک مطمئن هستیم که آیفون پرچم‌دار امسال با عنوان آیفون ایکس اس معرفی و عرضه می‌شود. با این حال در مورد آیفون 6.1 اینچی قضیه فرق می‌کند و شایعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند مطرح شده است. برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که این تلفن هوشمند با عنوان آیفون ایکس سی معرفی می‌شود. با این حال خبر گذاری بلومبرگ ادعا کرده که این تلفن هوشمند آیفون ایکس آر نام خواهد داشت. بلومبرگ بر این باور است که پسوند C یادآوری پروژه شکست خورده آیفون 5 سی است و اپل از آن برای معرفی محصول جدید خود استفاده نمی‌کند، بلکه از پسوندی جدید نظیر R در رونمایی از محصول جدید خود استفاده می‌کند.

با وجود تمامی این حدسیات، هنوز به صورت قطعی نام آیفون‌های جدید معلوم نیست و باید برای مشخص شدن آن تا پس فردا و رونمایی نهایی از این محصولات منتظر باقی ماند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373