لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

استخدام متخصصین شبکه عصبی توسط اپل برای تولید عینک هوشمند

استخدام متخصصین  شبکه عصبی توسط اپل برای تولید عینک هوشمند

شرکت اپل به تازگی اقدام به استخدام تعدادی از متخصصین عصب شناسی کرده است تا بتواند از طریق آن فرایند توسعه عینک هوشمند خود را تسریع بخشد.

در آگهی استخدام جدید اپل آمده است که این کمپانی به دنبال استخدام تعداد دانشمند عصب شناسی است تا در زمینه تولید توسعه عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده همکاری کنند. در ادامه این آگهی آمده است که فرد مورد نظر کمپانی اپل باید بین 5 تا 10 سال سابقه در زمینه طراحی و بررسی تحقیقاتی در زمینه ادراک عصبی و رشته‌های مرتبط با آن را داشته باشد. این متخصص همچنین باید تجربه کامل در زمینه کار با سنسورها داشته باشد و تجربه تحقیق و توسعه در این زمینه و ابزارهای مناسب برای تشخیص عمق، کد نویسی شبکه عصبی و سیستم‌های تصمیم گیرنده در هوش مصنوعی را داشته باشد.

شایعات پیشین همواره بر این مسئله تأکید می‌کردند که اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از یک عینک هوشمند مبتنی بر واقعیت افزوده رونمایی کند. مینگ چی کو نیز زمان تخمینی برای عرضه این محصول را نیمه دوم سال 2020 عنوان کرده بود.

خبرگزاری بلومبرگ نیز در سال گذشته اعلام کرده بود که اپل فرایند تولید و توسعه عینک هوشمند اختصاصی خود را شروع کرده است و نسخه‌ای خاص از آی او اس را با عنوان rOS برای این عینک هوشمند آماده بررسی کرده است.

اما اطلاعات فاش شده از آگهی استخدام اخیر، در حقیقت اولین خبر تائید شده و قابل اعتمادی است که در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه عینک هوشمند منتشر شده است. بر همین اساس، می‌توان مطمئن بود که تا چند سال آینده، اپل از عینک هوشمند خود باقابلیت‌هایی ویژه رونمایی می‌کند.

گفتنی است که شایعات منتشر شده بر این اعتقاد هستند که عینک هوشمند اپل قرار است به صورت وابسته و از طریق اتصال به دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس و مک او اس کار کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373