لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون دو سیم کارت برای بار دیگر از تائید شد

آیفون دو سیم کارت برای بار دیگر از تائید شد

 نشت اطلاعات مربوط به تلفن‌های هوشمند جدید آیفون از طرف اپراتورها و شرکت‌های ارتباطی چین در حال افزایش است و حالا وب سایت اسلش لیکس در افشاگری دیگری، تصویری از یک بنر تبلیغاتی مربوط به آیفون دو سیم کارت را منتشر کرده است.

در بالای این تصویر تبلیغاتی، نام شرکت China Telecom به چشم می‌خورد و در وسط آن با زبان چینی به آیفون دو سیم کارت اشاره شده است.

محتوای متن وسط این تصویر که به زبان چینی نوشته شده به این صورت است: «آیفون جدید قرار است به صورت دو سیم کارت و آنلاک آماده عرضه شود، محصولی که مدت‌ها است که منتظر عرضه آن هستیم، پس عجله کنید»

در قسمت پایینی تصویر نیز عکس یک آیفون با امکان پشتیبانی از اسلات دو سیم کارت درج شده است که به طور کامل شایعات مربوط به عرضه آیفون دو سیم کارت را تائید می‌کند.

تا پیش از این شایعات بسیاری در مورد آیفون دو سیم کارت منتشر شده بود. در این شایعات آمده بود که آیفون جدید به صورت Dual Sim – Dual Stand By بوده و می‌تواند به طور هم‌زمان از دو سیم کارت بدون هیچ محدودیتی پشتیبانی کند. از طرف دیگر، شایعات بسیاری حاکی از آن هستند که آیفون دو سیم کارت تنها مختص به کشور چین خواهد بود و اپل تصمیمی به عرضه این محصول برای کشورهای دیگر ندارد. با این حال هنوز مشخص نیست که این محصول که با پارت نامبر چین آماده عرضه می‌شود، در کشورهای دیگر نیز توسط عامل‌های فروش متفرقه آماده فروش می‌شود یا کاربران کشورهایی نظیر ایران تنها به استفاده از نسخه تک سیم این محصول محدود خواهند بود.

گفتنی است که این محصول به طور مشخص همان آیفون 6.1 اینچی است که احتمالاً با نام آیفون 9 یا آیفون ایکس سی آماده معرفی شده و پس از یک ماه و مشخصاً در نوامبر سال جاری میلادی آماده عرضه به بازار خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420