لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نام آیفون ایکس اس از برچسب پشت جعبه دستگاه برای بار دیگر تائید شد

نام آیفون ایکس اس از برچسب پشت جعبه دستگاه برای بار دیگر تائید شد

وب سایت اسلش لیکس به تازگی دو تصویر از برچسب پشت جعبه آیفون‌های جدید منتشر کرده است که در متن هر دو، نام آیفون ایکس اس آمده است.

در دو تصاویر فاش شده، برچسب پشت جعبه آیفون ایکس اس به طرزی غیرمعمول از بسته بندی دستگاه جدا شده و به همین دلیل تا حدودی مچاله به نظر می‌رسند. در این دو تصویر، آیفون ایکس اس با ظرفیت 64 گیگابایت و 256 گیگابایت تائید شده است.

تا پیش از این، شایعات بسیاری در مورد ظرفیت آیفون‌ها منتشر شده بود که حاکی از آن بود که دو تلفن هوشمند پرچم‌دار امسال که احتمالاً با نام آیفون ایکس اس و آیفون ایکس پلاس یا مکس منتشر می‌شود، دارای آپشن با ظرفیت 512 گیگابایت نیز هستند؛ اما حالا دو تصویر فاش شده تنها حاکی از دو ظرفیت 64 و 256 است که همانند سال گذشته که در آیفون ایکس عرضه شده بود آماده ارائه شده است.

در اطلاعات درج شده در این دو تصویر، علاوه بر نام آیفون ایکس اس و دو آپشن با ظرفیت 64 و 256 گیگابایت، اطلاعات دیگری از مشخصات سخت افزاری این محصولات نیز فاش شده است. بر همین اساس، مشخص شده است که این تلفن هوشمند از سیستم ارتباطی ال تی ای استفاده می‌کند و اپل در تولید این محصول تلاشی برای عرضه امکان استفاده از سیستم ارتباطی نسل پنجم یا همان 5G نکرده است.

در این دو برچسب همچنین هیچ اطلاعاتی در مورد وجود آداپتور فست شارژ و کابل لایتنینگ به USB-C نیامده است و اپل تنها به نام بردن کلی آن‌ها بسنده کرده است.

گذشته از اطلاعات فوق، هیچ اطلاعاتی در مورد رنگ و یا وجود ظرفیت سوم و حتی قیمت آیفون ایکس اس از طریق این برچسب ها مشخص نشده است و همچنان برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آیفون ایکس اس تا پس فردا و برگزاری کنفرانس اپل منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420