لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

با شارژر جیبی آیفون آشنا شوید

با شارژر جیبی آیفون آشنا شوید

 یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی که کاربران تلفن‌های هوشمند در دنیای امروز با آن مواجه هستند، امکان همراه داشتن و استفاده از شارژر است که یک شارژر جیبی می‌تواند به این چالش‌ها پایان دهد.

گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای طراحی می‌شوند که به‌راحتی در جیب جای بگیرند و امکان حمل آن‌ها بسیار آسان و ساده باشد؛ اما زمانی که برای مدت زمان طولانی به مکانی دور از خانه می‌روید، چالش همراه داشتن شارژر نیز به حمل آیفون اضافه می‌شود. این مسئله همچنین در صورت عدم وجود پریز برق در اطراف باعث می‌شود تا کاربران مجبور به حمل پاور بانک نیز بشوند.

در این میان، Chargerito یک شارژر جیبی است که می‌تواند مشکلات بسیاری از کاربران آیفون‌ها را برطرف کند تا دیگر نیازی برای به یاد داشتن حمل همیشگی شارژر نداشته باشند. این شارژر فاقد سیم است و به طور یک پاچه شامل یک دو شاخه و یک درگاه لایتنینگ است که می‌تواند آیفون‌ها را شارژ کند.

این شارژر به‌راحتی در جا کلیدی قرار می‌گیرد و به‌راحتی در جیب جا می‌شود تا همراه با دسته کلید خود، بتوانید یک شارژر کوچک و همراه را با خود حمل کنید.

این محصول به طور کامل می‌تواند نیاز بسیاری از کاربران را در مواقع ضروری برطرف کند؛ با این حال باید به یاد داشت که در حین شارژ آیفون با استفاده از این آداپتور، آیفون دقیقاً در کنار پریز قرار می‌گیرد و امکان استفاده از آن ممکن است تا حدودی دشوار شود. گفتنی است که این مسئله به طور مشخص به عدم وجود سیم در این شارژر مربوط می‌شود. در حقیقت تولید کنندگان این محصول برای کاهش حجم آن، امکان اتصال سیمی را از آن حذف کرده‌اند تا بتوان به صورت سریع و یک تکه آیفون‌ها را روی دیوار و در کنار پریز برق شارژ کرد.

قیمت این محصول 29.99 دلار است که فعلاً برای برخی از کشورها آماده عرضه شده است. این محصول هنوز برای فروش در ایران آماده نشده است و تاریخ عرضه آن برای کاربران ایرانی نیز معلوم نیست.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373