لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری از سه رنگ آیفون ایکس سی فاش شد

تصویری از سه رنگ آیفون ایکس سی فاش شد

هم‌زمان با فاش شدن نام آیفون ایکس سی که به احتمال زیاد همان نام واقعی آیفون 9 است، تصویری از سه رنگ متفاوت این تلفن هوشمند فاش شده است.

از این تصویر می‌توان به این نتیجه رسید که آیفون ایکس سی به طور حتم دارای سه رنگ سفید، قرمز و آبی تیره است. این تصاویر از طرف وب سایت اسلش لیکس منتشر شده است که حاکی از تلاش اپل برای تولید و عرضه این تلفن هوشمند با رنگ‌های متنوع است.

تا پیش از این نیز شایعات زیادی در مورد تنوع رنگ آیفون ایکس سی منتشر شده بود که حالا انتشار تصویر فوق را می‌توان مهر تأییدی بر این شایعات در نظر گرفت. در این شایعات، دو شایعه دیگر نیز تائید شده است. تصویر منتشر شده حاکی از تلاش اپل برای استفاده از پنل شیشه‌ای در پشت این تلفن هوشمند بوده و از طرف دیگر این محصول دارای دوربین تک لنز همانند آیفون 8 و آیفون 7 است.

بر همین اساس، می‌توان به این نتیجه رسید که آیفون ایکس سی در حقیقت نسخه سایز بزرگ و 6.1 اینچی و همچنین به روز شده آیفون 8 به حساب میاید که اپل آن را با قیمت پایین‌تر از تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود آماده عرضه کرده است.

بسیاری از شایعات حاکی از آن هستند که این محصول با نام‌های احتمالی آیفون 9 یا آیفون ایکس سی آماده عرضه می‌شود. بر اساس جدول زمان‌بندی و دعوت نامه ارسالی شرکت اپل، رویداد معرفی این محصولات قرار است تا دو روز دیگر و مشخصاً روز چهارشنبه این هفته ساعت 9.30 دقیقه به وقت تهران شروع شود.

اپل تصمیم دارد تا در کنار این محصول از دو مدل تلفن هوشمند پرچم‌دار خود با سایز 5.8 و 6.5 . همچنین با نام‌های احتمالی آیفون ایکس اس و آیفون ایکس پلاس نیز رونمایی کند. گفتنی است که در این کنفرانس علاوه بر آیفون‌های جدید، قرار است اپل واچ سری 4، مک بوک ایر 2018، مک مینی و آیپد پرو 11 اینچ 2018 نیز برای معرفی آماده شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420