لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمایش کاور آلبوم‌ها در اپل موزیک بهبود یافت

نمایش کاور آلبوم‌ها در اپل موزیک بهبود یافت

اپل در هفته جاری تغییرات بسیار زیادی را در سرویس پخش اپل موزیک اضافه کرده است و حالا پس از اضافه کردن جدول 100 موسیقی برتر و اضافه شدن بخش جداگانه برای تک آهنگها، نمایش کاور آلبوم‌ها را بهبود داده است.

کاور آلبوم‌ها یکی از مهم‌ترین بخش‌های موسیقی‌های دیجیتالی به حساب میاید که باعث می‌شود تا کاربران جلوه‌ای بصری از هر آهنگ و آلبوم موسیقی داشته باشند. به همین دلیل تمامی سرویس‌های پخش موسیقی نظیر اپل موزیک و اسپاتیفای تلاش می‌کنند تا از طریق روش‌های مختلف تصاویر کاور آلبوم‌ها را به صورت دقیق به نمایش در بیاورند.

در این میان دقت در نمایش کاور آلبوم‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ بر همین اساس اپل در توسعه نسخه جدید اپل موزیک دیتا بیس اختصاصی خود را بهبود داده است تا کاربران از طریق آن بتوانند با دقت بیشتری تصاویر مربوط به هر آهنگ و آلبوم را مشاهده کنند.

تا پیش از این، بسیاری از کاربران اپل موزیک با مشکلات مربوط به نمایش اشتباه کاور موسیقی‌ها مواجه بودند و اپل موزیک در برخی از اوقات کاور هنرمند را به جای آلبوم نشان می‌داد. اما حالا این مشکلات در نسخه جدید سرویس پخش موسیقی اختصاصی اپل برطرف شده است و کاربران می‌توانند بدون کمترین دردسر ممکن به اطلاعات بصری موسیقی‌ها دسترسی داشته باشند.

کاور آلبوم‌های استودیویی از این پس در ابتدا به نمایش در میاید و آلبوم‌های زنده، تک آهنگ‌ها و آلبوم‌های کوتاه یا همان (EP) به صورت جداگانه با تصاویری متفاوت به نمایش در میاید. این قابلیت در حالی در اپل موزیک ارائه می‌شود که بسیاری از آلبوم‌های یک هنرمند در اسپاتیفای همچنان دارای یک کاور موسیقی هستند.

بر همین اساس کاربرانی که اشتراک اپل موزیک را از طریق خرید گیفت کارت تهیه کرده‌اند، می‌توانند از همین حالا از شیوه جدید به نمایش در آمدن کاور موسیقی‌ها در این سرویس پخش موسیقی استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420