لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون ایکس سی و آیفون ایکس اس پلاس در لیست اپراتور چین مشاهده شد

آیفون ایکس سی و آیفون ایکس اس پلاس در لیست اپراتور چین مشاهده شد

شایعات در مورد نحوه نام‌گذاری گوشی‌های امسال اپل واقعاً گیج کننده شده‌اند و حالا تنها دو روز مانده به رویداد معرفی این محصولات، نام آیفون ایکس سی در لیست یکی از اپراتورهای تلفن همراه در چین مشاهده شده است.

بر اساس جدیدترین گزارش وب سایت خبری Weibo اخیراً لیستی از اپراتور چینی China Mobile فاش شده است که در آن دو نام آیفون ایکس اس پلاس و آیفون ایکس سی به همراه جزئیات مختلف نظیر مشخصات سخت افزاری و قیمت آن‌ها منتشر شده است.

اطلاعات پیشین در مورد نام آیفون‌های امسال اولین بار توسط وب سایت ژاپنی MacOtakara مشاهده شده بود که طی آن قرار بود نام آیفون 6.5 اینچی با عنوان آیفون ایکس اس مکس در نظر گرفته شده بود؛ اما حالا مشخص شده است که این تلفن هوشمند قرار است با عنوان آیفون ایکس اس پلاس به بازار معرفی شود. تا پیش این شایعات بر این باور بودند که آیفون 6.1 اینچی با عنوان آیفون 9 معرفی شود.

علاوه بر آیفون پرچم‌دار، نسخه 6.1 اینچی گوشی‌های جدید اپل که قرار است با نمایشگر ال سی دی تولید شود، احتمالاً با نام آیفون ایکس سی معرفی و عرضه می‌شود. در صورت حقیقت داشتن این مسئله، شرکت اپل برای بار دیگر تصمیم گرفته تا از پسوند C برای تجاری سازی یکی از تلفن‌های هوشمند خود استفاده کند.

اپل سال 2013 از آیفون 5 سی با رنگ‌های مختلف و با قیمت بسیار ارزان‌تر رونمایی کرده بود که بسیاری از تحلیلگران بر این اعتقاد هستند که اپل در فروش این محصول در بازار جهانی با شکست مواجه شد. اما حالا اپل تصمیم دارد تا احتمالاً با تولید یک محصول دیگر با پسوند سی شانس خود را برای بار دیگر در زمینه تولید تلفن‌های هوشمند ارزان قیمت محک بزند.

گفتنی است که در صورت صحت داشتن این شایعات، نقاط مشترک آیفون ایکس سی با آیفون 5 سی را می‌توان در استفاده از نمایشگر ال سی دی، تولید در رنگ‌های متنوع و قیمت پایین این محصول دانست. 

آپدیت: نام آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر تایید شد

​شرکت اپل از چند ساعت پیش و در جریان رویداد جدید خود از آیفون ایکس اس به همراه آیفون ایکس اس مکس و آیفون ایکس آر به عنوان تلفن های هوشمند جدید خود رونمایی کرد. این تلفن های هوشمند در حال حاضر نامشان مشخص شده است و به همین دلیل شایعات فوق تکذیس شده اند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373