لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سامسونگ زودتر از اپل گوشی هوشمند تاشو تولید می‌کند

سامسونگ زودتر از اپل گوشی هوشمند تاشو تولید می‌کند

بر اساس گزارش‌های منتشر شده اخیر، شرکت سامسونگ امسال تصمیم دارد تا اولین نسخه تلفن هوشمند تاشوی خود را آماده تولید و عرضه کند.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری CNBC اولین تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ قرار است در اواخر سال جاری میلادی معرفی و آماده عرضه شود. این اطلاعات توسط مدیرعامل اجرایی سامسونگ به CNBC ارائه شده است و طی آن اعلام کرده که سامسونگ زمان مناسب برای عرضه تلفن هوشمند تاشو به بازار را پیدا کرده است و قرار است این محصول را در آینده نزدیک به بازار عرضه کند.

سامسونگ اولین بار تصمیم داشت تا در سپتامبر 2017 اقدام به تولید و عرضه تلفن هوشمند تاشو کند، با این حال این کمپانی به دلیل ملاحظه جایگاه سری محصولات پرچم‌دار خود نظیر گلکسی نوت، تصمیم به توقف تولید این محصول گرفت. DJ Koh اعلام کرده که سامسونگ در آن زمان برای اینکه به جایگاه خط تولید سری اس و نوت گوشی‌های گلکسی لطمه‌ای وارد نشود، گوشی تاشوی خود را آماده عرضه نکرده بود؛ اما حالا بازار تلفن‌های هوشمند از محصولات مشابه اشباع شده است و زمان برای عرضه یک محصول انقلابی جدید فرا رسیده است.

اقدام سامسونگ برای تولید و عرضه تلفن هوشمند تاشو در حالی صورت پذیرفته که شرکت اپل تا سال 2020 تصمیمی برای عرضه تلفن‌های هوشمند با قابلیت‌های مشابه ندارد. بر اساس شایعات، اپل تصمیم گرفته تا از سال 2020 روند تولید و عرضه آیفون‌های تاشو را شروع کند.

بسیاری از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که این مسئله باعث می‌شود تا سامسونگ بتواند برای دو سال متوالی بازار تلفن‌های هوشمند تا شو را در اختیار خود بگیرد؛ با این حال این عرضه زودهنگام گلکسی‌های تاشو لزوماً به معنای آن نیست اپل در تولید آیفون‌های تاشو در برابر سامسونگ شکست می‌خورد. اپل احتمالاً برای رقابت با سامسونگ، تصمیم به همکاری بیشتر با شرکت ال جی در زمینه تأمین نمایشگرهای خم شونده می‌گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373