لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

روزنامه‌های پرمخاطب به صورت دیجیتالی به سرویس آیتونز اضافه خواهند شد

روزنامه‌های پرمخاطب به صورت دیجیتالی به سرویس آیتونز اضافه خواهند شد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به رایزنی و همکاری با خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های آمریکایی پرمخاطب کرده است تا از طریق آن بتواند بخش خبری آیتونز را بیش از گذشته توسعه دهد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری Recode ادی کیو مدیر بخش بازاریابی محصولات دیجیتالی شرکت اپل اخیرا اقدام به همکاری با روزنامه‌های بزرگی همچون واشنگتن پست و نیویورک تایمز کرده است تا کاربری بخش خبری آیتیونز را گسترش دهد. تا پیش از این، اپل سرویس مجله خبری Texture را تصاحب کرده بود و حالا این سرویس قرار است به عنوان بخشی از سرویس‌های رسمی شرکت اپل به فعالیت خود ادامه دهد. اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک روزنامه های دیگر کشورها را نیز که به زبان های غیر انگلیسی منتشر میشوند را در این سرویس جای دهد.

اپل قصد دارد تا بخش جدیدی را برای روزنامه‌های پرمخاطب در این سرویس ارائه دهد. ادی کیو اعلام کرده است که کاربران برای دسترسی به محتوای دیجیتالی روزنامه‌های یاد شده، نیازی به خرید اشتراک ندارند؛ با این حال کاربران در صورت تمایل به استفاده از مجله‌های اینترنتی این سرویس باید اشتراک ماهانه با قیمت 10 دلار را تهیه کنند.

سرویس تکسچر تا به امروز بسیاری از مجله‌های اینترنتی مهم نظیر نشنال ژئوگرافیک، نیوزویک و تایم را در خود جای داده است و حالا با ارائه رایگان روزنامه‌ها تصمیم دارد تا تمایل کاربران به استفاده از دستگاه‌های دیجیتالی برای مطالعه روزنامه‌ها را افزایش دهد.

اپل پیش بینی کرده که با وجود نصب بودن سرویس تکسچر روی 1.3 میلیارد دستگاه همراه مبتنی بر سیستم عامل آی او اس، بخش خبری و مجله اینترنتی آیتونز می‌تواند موفقیت قابل توجهی را به همراه داشته باشد. به طور کل توسعه و گسترش سرویس تکسچر باعث می‌شود تا اپل بتواند علاوه بر ورود در صنعت موسیقی و فیلم در صنعت تولید محتوای نوشتاری نیز موفقت بسیار زیادی کسب کند و سرویس‌های دیجیتالی خود را در زمینه ارائه محتوای رسانه‌ای کامل کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420