لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 9 احتمالاً 849 دلار خواهد بود

قیمت آیفون 9 احتمالاً 849 دلار خواهد بود

 سه روز دیگر اپل رویداد معرفی آیفون‌های جدید را برگزار می‌کند و حالا برخی از تحلیلگران ادعا کرده‌اند که قیمت آیفون 9 از آنچه تا پیش از این پیش بینی می‌شد بیشتر خواهد بود.

بر اساس بررسی‌های اخیر موسسه گلدمن ساکس، شرکت اپل احتمالاً تصمیم دارد تا قیمت آیفون‌های جدید و از جمله آن‌ها آیفون 9 را نزدیک به 150 دلار از آنچه تا پیش از این پیش بینی می‌شد بیشتر کند. بر همین اساس، آیفون 9 قرار است با قیمت 849 دلار آماده عرضه به بازار شود. علاوه بر آیفون 9 شایعات پیشین ادعا کرده بودند که اپل امسال با تولید و عرضه آیفون ایکس اس، قیمت پایه تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار خود که با نمایشگر 5.8 اینچی تولید و عرضه می‌شوند را افزایش نخواهد داد و این محصول را با قیمت 900 دلار آماده عرضه خواهد کرد.

در این میان، بررسی‌های اخیر حاکی از ا« است که آیفون ایکس اس احتمالاً در سال جاری میلادی در بازه 949 تا 999 دلار قیمت گذاری خواهند شد و در نهایت، آیفون ایکس اس مکس به عنوان پرچم‌دار 6.5 اینچی را با قیمت 1099 تا 1199 دلار آماده عرضه خواهد کرد.

گلدمن ساکس تخمین زده است که قیمت آیفون 9 بسیار بیشتر از 699 دلار خواهد بود و اپل سیاست‌های قیمت گذاری خود بر اساس افزایش قیمت آیفون‌های جدید را همچنان ادامه خواهد داد. البته این موسسه احتمالاتی در مورد عرضه آیفون 9 با قیمت 800 دلار را نیز مطرح کرده است.

موسسه مارکت واچ نیز در پیش بینی‌های دیگری، بر این باور است که آیفون 9 و آیفون ایکس اس در سال جدید به ترتیب 218 و 259 دلار افزایش خواهند داشت که در صورت حقیقت داشتن این پیش بینی قیمت پایه این محصولات به طرز قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

اپل تصمیم دارد تا در جریان رویدادی، محصولات جدید خود را در روز چهارشنبه معرفی و آماده عرضه کند. بر همین اساس تا زمان معرفی این محصولات، به طور قطعی نمی‌توان در مورد قیمت نهایی و حتی نام واقعی این محصولات ادعایی را مطرح کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420