لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

افزایش قیمت آیفون‌ها و تولید آن‌ها در خاک آمریکا

افزایش قیمت آیفون‌ها و تولید آن‌ها در خاک آمریکا

 تنها یک روز پس از انتشار بیانیه اپل در مورد احتمال افزایش تعرفه محصولات جدید، دولت آمریکا اعلام کرده است که احتمالاً از طریق مراجع قانونی اپل را مجبور به تولید محصولات در خاک این کشور می‌کند.

دولت جدید آمریکا از زمان روی کار آمدن تا به امروز در تلاش بوده تا شرکت‌هایی نظیر اپل را به انتقال خط تولید محصولات در خاک آمریکا مجبور کند؛ با این حال سران این کمپانی‌ها بارها طی رایزنی‌های مختلف تلاش کرده‌اند تا نظر رئیس جمهور آمریکا را در مورد این مسئله تغییر دهند.

در این میان، اپل در سال گذشته تصمیم گرفت تا مدیران فاکس کان را به ایجاد یک از شیعه از این کارخانه در خاک آمریکا تشویق کند. هر چند که این کارخانه تا به امروز به بهره برداری نرسیده است، دولت آمریکا همچنان بر سر بومی سازی محصولات تولید شده توسط شرکت‌های آمریکایی پافشاری می‌کند.کارخانه تایوانی فاکس کان یکی از مهم‌ترین شرکای تجاری اپل به حساب میاید و اپل به مقدار قابل توجهی به این کمپانی وابسته است.

همکاری با کارخانه‌های چینی و تایوانی باعث می‌شود تا هزینه تولید انبوه محصولات کاهش پیدا کند، بر همین اساس، در صورت انتقال خط تولید محصولاتی نظیر آیفون در خاک آمریکا، احتمال افزایش قیمت آن‌ها و کاهش توان خرید مصرف کنندگان بیشتر می‌شود.

گفتنی است که این مسئله لزوماً به شرکت اپل و محصولات آن محدود نمی‌شود، دولت آمریکا بسیاری از شرکت‌های آمریکایی نظیر فیت بیت و سونوس را نیز زیر فشار قرار داده است تا خط تولید محصولاتشان را به خاک آمریکا انتقال دهند.

اپل روز گذشته اعلام کرد که به دلیل سیاست‌های جدید دولت آمریکا، مجبور به پرداخت مالیاتی سنگین برای واردات محصولات جدید خود است که در نهایت باعث افزایش 25 درصدی قیمت آن‌ها برای مصرف کننده نهایی می‌شود. اما حالا در صورت تصویب قانون جدید ممکن است قیمت محصولاتی نظیر آیفون‌ها بیش از آنچه مورد انتظار است، افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420