لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سلولار بازار ساعت‌های هوشمند را تا نیمه دوم 2018 تسخیر می‌کند

اپل واچ سلولار بازار ساعت‌های هوشمند را تا نیمه دوم 2018 تسخیر می‌کند

 بر اساس بررسی‌ها و پیش بینی‌های انجام شده تحلیلگران، سری سلولار اپل واچ در آینده نزدیک و مشخصاً در نیمه دوم 2018 نبض بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار خود می‌گیرد.

در ادامه این پیش بینی‌ها آمده است که شرکت اپل تا پیش از شروع نیمه دوم سال 2018 میلادی نزدیک به 4.7 میلیون واجد از ساعت‌های هوشمند اختصاصی خود را در بازار جهانی به فروش می‌رساند و 17 درصد از سهم بازار کل پوشیدنی‌های هوشمند را از آن خود می‌کند. این پیش بینی‌ها از طرف مؤسس تحلیلی و تحقیقاتی IDC منتشر شده است که طی آن مشخص شده که تمایل کاربران در سال جاری میلادی به سمت خرید ساعت‌های هوشمند مجهز به امکان برقراری ارتباط مستقل از طریق شبکه ال تی ای خواهد رفت.

اپل واچ در حال حاضر در بازار آسیای شرق، اروپا، خاورمیانه، آفریقا و آمریکای جنوبی نزدیک به 14 درصد از سهم بازار پوشیدنی‌های هوشمند را از آ« خود کرده است که همچنان نیز میزان تقاضا برای خرید آن رو به افزایش است. در این میان، شرکت اپل از سال گذشته با معرفی نسخه سلولار اپل واچ سری 3، امکان برقراری ارتباط را برای این ساعت هوشمند در مناطق یاد شده را فراهم نکرده است. با این حال کاربران اپل واچ سری 3 سلولار در آمریکای شمالی، ژاپن و اروپای غربی امکان اتصال ساعت هوشمند به شبکه همراه را دارند.

IDC پیش بینی کرده است که اپل تا چند ماه دیگر امکان برقراری ارتباط ال تی ای در اپل واچ سلولار را برای بسیاری از کشورهای دیگر سراسر جهان مهیا می‌کند که این مسئله به صورت مستقیم روی میزان فروش این محصول در بازار جهانی تأثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

پیش بینی‌های IDC در حالی مطرح شده است که برخی از تحلیلگران تا پیش از این بر این باور بوده‌اند که اپل واچ نسخه سلولار نمی‌تواند در بازار جهانی موفقیت دیگر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را کسب کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420