لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محصولات بیتس با برند ان بی ای تولید خواهند شد

محصولات بیتس با برند ان بی ای تولید خواهند شد

شرکت اپل به تازگی با اتحادیه ملی بسکتبال یا همان ان بی ای در زمینه تولید هدفون‌های جدید بیتس همکاری کرده است.

بخش تولید و توسعه محصولات بیتس که تحت عنوان کامل Beats by Dr. Dre فعالیت می‌کند، از این پس قرار است سری محصولات خاص را برای علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال تولید و عرضه کند. این محصولات البته تنها با همکاری ان بی ای تولید و عرضه نمی‌شوند، بلکه اپل تصمیم دارد تا با شرکت‌های تابعه ان بی ای نظیر WNBA، NBA G League و فدراسیون بسکتبال آمریکا نیز همکاری کند.

شرکت اپل اعلام کرده است که این محصولات قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً در اکتبر سال جاری میلادی (مهر 1397) آماده عرضه به بازار شوند. شرکت بیتس به عنوان یکی از کمپانی‌های تابعه اپل نیز ویدیوهای تبلیغاتی مربوط به این سری جدید از هدفون‌های خود را منتشر کرده است. در این ویدیوها، چهره‌های سر شناس دنیای بسکتبال همچون لبرون جیمز نیز حضور دارند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

 اپل تصمیم دارد تا با همکاری شرکت‌های ورزشی مختلف، محصولات اختصاصی منحصر به فردی را برای طرفداران حوزه‌های ورزشی گوناگون تولید و عرضه کند. تا پیش از این کمپانی اپل با همکاری شرکت نایک سری خاصی از اپل واچ نایکی پلاس را تولید و عرضه کرده بود و حالا با همکاری اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، تصمیم دارد تا علاقه‌مندان به ورزش بسکتبال را به استفاده از محصولات بیتس تشویق کند.

لوک وودز، مدیر بخش بیتس در شرکت اپل نیز در ادعاهای اخیر خود در مورد این اقدام جدید اعلام کرده که ان بی ای تأثیر قابل توجهی در میان ذهن ورزش کاران سراسر جهان دارد و به همین دلیل همکاری و اپل با این اتحادیه می‌تواند به موفقیت تجاری هر دو کمپانی بیانجامد.

هان طور که گفته شد، شرکت اپل اعلام کرده این محصولات در اکتبر امسال آماده عرضه می‌شوند که به نظر می‌رسد پیش فروش این محصولات با شروع فرایند عرضه برخی از مدل‌های آیفون هم‌زمان شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373