لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تأییدیه MFI را برای کابل USB-C به لایتنینگ صادر کرد

اپل تأییدیه MFI را برای کابل USB-C به لایتنینگ صادر کرد

 شرکت اپل به تازگی اقدام به ارائه تأییدیه MFI برای تولید و عرضه کابل یو اس بی سی به لایتنینگ به شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی کرده است.

اپل تا چهار روز دیگر از آیفون‌های جدید خود رونمایی می‌کند که بر اساس شایعات قابل اتکا، تصمیم دارد تا در بسته بندی آن‌ها آداپتورهای فست شارژ به همراه کابل تبدیل یو اس بی سی به لایتنینگ را ارائه دهد. بر همین اساس، این کمپانی تنها چند روز پیش از معرفی این محصولات، امکان تهیه تأییدی MFI را برای لوازم جانبی آیفون‌های جدید را مهیا کرده است.

تأییدیه MFI که مخفف Manufactured For iPhone/iPad/iPod هست، به صورت اختصاصی توسط شرکت اپل به کمپانی‌های فعال در زمینه تولید لوازم جانبی ارائه می‌شود. این تأییدیه به کاربران این اطمینان را می‌دهد که لوازم جانبی خریداری شده به طور کامل با آیفون، آیپد و آیپاد سازگار است و استفاده از آن‌ها هیچ مشکلی در کارکرد دستگاه ایجاد نمی‌کند.

در این میان، اپل تصمیم دارد تا با ارائه این تأییدیه برای کابل شارژ آیفون‌های جدید، محدودیت دسترسی کاربران به لوازم جانبی تائید شده و اورجنال را حذف کند.

گفتنی است که از سال جاری به بعد، تمامی آیفون‌های ارائه شده در بازار با آداپتورهای فست شارژ به همراه کابل تبدیل جدید بسته بندی خواهند شد و به همین دلیل نیاز کاربران این محصولات به کابل‌های متفرقه تائید شده توسط اپل افزایش خواهد یافت به همین دلیل اپل با صادر کردن این گواهی، امکان تولید محصولات با کیفیت مناسب با آیفون‌های 2018 به بعد را مهیا کرده است.

اپل تصمیم دارد تا در جریان کنفرانسی در روی 21 شهریور از آیفون‌های جدید خود رونمایی کند. این محصولات به احتمال زیاد آیفون ایکس اس آیفون ایکس مکس و آیفون 9 نام خواهند داشت که به ترتیب با سایز 5.8، 6.5 و 6.1 تولید و عرضه خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373