لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لیست محصولات اپل که قرار است به زودی گران‌تر شوند

لیست محصولات اپل که قرار است به زودی گران‌تر شوند

شرکت اپل به تازگی طی نامه‌ای سرگشاده اعلام کرده است که قیمت محصولات جدید این کمپانی به احتمال زیاد به دلیل افزایش مالیات‌ها و تعرفه‌های دولت آمریکا، با افزایشی بی‌سابقه مواجه خواهد شد.

دولت آمریکا به تازگی مالیات 200 میلیارد دلاری را برای واردات و پخش محصولات تولید شده در کشور چین در نظر گرفته است و ازآنجایی که بسیاری از محصولات شرکت اپل در چین به صورت انبوه تولید و اسمیل می‌شوند، این تعرفه ممکن است تأثیر قابل توجهی روی قیمت محصولات این کمپانی بگذارد. این تعرفه روی محصولات مختلف اپل شامل اپل واچ، ایرپاد، هوم پاد، هدفون‌های بیتس، سری محصولات ایرپورت، اپل پنسل، مجیک ماوس، مجیک کیبورد، مک بوک‌ها، مک مینی و کابل‌های اتصال به همراه شارژرها می‌شود.

اپل بارها طی نامه نگاری‌های مکرر از دولت ترامپ درخواست کرده است که تعرفه‌های جدید را برای محصولات اپل در نظر نگیرد؛ با این حال به نظر می‌رسد که دولت آمریکا تصمیم خود برای تصویب این تعرفه‌های جدید روی محصولات اپل را گرفته است و در آینده نزدیک باید شاهد افزایش قیمت محصولات شرکت اپل باشیم.

این تعرفه‌ها به صورت مشخص روی تمامی محصولات یاد شده شرکت اپل که برای مصرف کنندگان آمریکایی ارائه می‌شوند، در نظر گرفته می‌شوند. در حقیقت اپل برای وارد کردن محصولات تولیدی خود در چین به کشور آمریکا، باید این مالیات سنگین را پرداخت کند که به همین دلیل روی مصرف کنندگان آمریکایی تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت.

گفتنی است که البته این مسئله تنها به کاربران آمریکایی محدود نمی‌شود؛ چرا که مصرف کنندگان در بسیاری از کشورها نظیر ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه، محصولات مورد نظر خود را با پارت نامبر آمریکایی تهیه می‌کنند که در حقیقت این مسئله به طور خاص روی قیمت نهایی محصولات برای مصرف کنندگان تأثیر قابل توجهی خواهد گذاشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373