لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جدول 100 موزیک برتر جهانی به اپل موزیک اضافه شد

جدول 100 موزیک برتر جهانی به اپل موزیک اضافه شد

شرکت اپل به تازگی بخش جداگانه‌ای را برای نشان دادن جدول 100 موزیک برتر جهانی در سرویس پخش اپل موزیک در نظر گرفته است.

به گزارش مجله خبری رولینگ استونز که در زمینه موسیقی فعالیت می‌کند، اپل از روز گذشته بخش اختصاصی را برای نشان دادن موسیقی‌های برتر جهانی در نظر گرفته است. در این بخش، تا سقف 116 موسیقی برتر که بیشترین میزان پخش را در میان کاربران جهانی داشته‌اند، قرار گرفته است و از طرف دیگر اپل به صورت روزانه 100 موسیقی برتر را به کاربران اپل موزیک نشان می‌دهد.

کاربرانی که از طریق خرید گیفت کارت اقدام به تهیه اشتراک اپل موزیک کرده‌اند، از همین حالا می‌توانند به این لیست از موسیقی‌های برتر جهانی دسترسی داشته باشند. اپل اعلام کرده که به صورت روزانه، لیست 100 موسیقی برتر جهانی را رأس ساعت 12 بامداد به وقت غرب آمریکا (11.30 ظهر به وقت تهران) به روز خواهد کرد. این لیست به صورت جهانی در نظر گرفته می‌شود و به همین دلیل محدودیتی در استفاده از اپل موزیک در کشورهای مختلف با اپل آیدی و پارت نامبر کشورهای گوناگون برای آن در نظر گرفته نشده است.

این بخش به صورت مشخص در زیر شاخه Browse قرار گرفته است و کاربران می‌توانند در کنار آلبوم‌های جدید و پلی لیست‌ها به آن دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که اپل تا پیش از این نیز جدول موسیقی‌های برتر را برای اپل موزیک ارائه داده بود؛ اما این جدول تنها به صورت منطقه‌ای و بر اساس هر کشور متفاوت بود. این در حالی است که قابلیت جدید اپل موزیک لیست تمامی موسیقی‌های برتر که به صورت جهانی از محبوبیت قابل توجهی برخوردار هستند را نشان می‌دهد که برای تمامی کاربران در سراسر جهان به صورت یکسان ارائه خواهد شد. این قابلیت باعث می‌شود تا سطح رقابت خوانندگان در زمینه افزایش میزان پخش هر موسیقی به صورت جهانی افزایش پیدا کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420