لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رزولوشن نمایشگر اپل واچ سری 4 مشخص شد

رزولوشن نمایشگر اپل واچ سری 4 مشخص شد

شرکت اپل تصمیم دارد تا پنج روز دیگر از اپل واچ سری 4 رونمایی کند و حالا شایعات منتشر شده حاکی از فاش شدن رزولوشن نمایشگر این ساعت هوشمند هستند.

بر اساس شایعات منتشر شده، رزولوشن نمایشگر نسخه 42 میلی متری اپل واچ سری 4 قرار است 384 در 480 باشد. این اطلاعات که اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است، حاکی از آن است که اپل در تولید این سری از ساعت‌های هوشمند، از طراحی نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرده است تا از طرق آن بتواند اندازه نمایشگر را بدون تغییر در ابعاد دستگاه، افزایش دهد.

بر همین اساس، مشخص شده است که اندازه نمایشگر اپل واچ سری 4 از نسخه قبلی به طرز قابل توجهی بیشتر است. برای درک این موضوع کافی است بگوییم که رزولوشن اپل واچ سری 3 برابر 312 در 390 پیکسل بوده است. اپل علا.ه بر افزایش رزولوشن، توانسته تراکم پیکسلی نمایشگر اپل واچ سری 4 را نیز افزایش دهد تا طی آن کیفیت موارد پخش شده در ساعت هوشمند جدید افزایش قابل توجهی پیدا کند. بر همین اساس، تراکم پیکسلی اپل واچ سری 4 قرار است 345 پیکسل بر اینچ باشد.

گفتنی است که اطلاعات یاد شده از طریق نسخه‌های بتای واچ او اس 5 نیز تائید شده است که بر اساس آن مشخص شده که به طور کلی کیفیت تصویر به نمایش در آمده توسط اپل واچ سری 4 از سری‌های قبلی این ساعت هوشمند بسیار بیشتر خواهد بود.

علاوه بر موارد فوق، تصاویری از محیط کاربری اپل واچ سری 4 در مقایسه با اپل واچ سری 3 نیز منتشر شده است که طی آن مشخص شده که به طور کلی تصاویر سری جدید ساعت‌های هوشمند اپل قرار است با کیفیت بیشتری تصاویر مختلفی را نشان دهد.

بر اساس جدول زمان بدی رسمی شرکت اپل، ساعت هوشمند جدید این کمپانی قرار است در کنار آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر 2018، یعنی تا 5 روز دیگر آماده معرفی شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420