لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بزرگ ترین آیفون امسال آیفون ایکس اس مکس است

بزرگ ترین آیفون امسال آیفون ایکس اس مکس است

 بر اساس شایعات جدید منتشر شده از گوشی‌های جدید شرکت اپل، نام آیفون 6.5 اینچی امسال احتمالاً قرار است آیفون ایکس اس مکس ( iPhone Xs Max ) باشد.

این شایعات از دو منبع خبر مجزا به صورت هم‌زمان تائید شده است. وب سایت 9to5mac و BGR به صورت هم‌زمان این شایعات را منتشر کرده‌اند که هر دو بر این ادعا هستند که این خبر توسط یکی از منابع آگاه در شرکت اپل منتشر شده است. در صورت حقیقت داشتن این شایعات، آیفون 5.8 اینچی امسال آیفون ایکس اس ( iPhone Xs ) نام خواهد داشت و نسخه بزرگ‌تر این تلفن هوشمند با پسوند مکس یا Max شناخته خواهد شد.

بر همین اساس، شرکت اپل امسال دیگر از پسوند پلاس در نام گذاری تلفن هوشمند بزرگ خود استفاده نمی‌کند؛ بلکه با استفاده از پسوند مکس تصمیم دارد تا گوشی‌های 6 اینچی به بالای خود را به بازار عرضه کند و به جای آن پسوند اس را برای یک سال دیگر در نام گذاری آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار دهد.

آیفون ایکس اس مکس قرار است بزرگ‌ترین تلفن هوشمندی باشد که شرکت اپل تا به امروز تولید و عرضه کرده است. این محصول بکی از سنت شکنی‌های بزرگ شرکت اپل به‌حساب میاید که در طول 11 سال گذشته بی‌سابقه بوده است. استیو جایز مؤسس و مدیر عامل سابق شرکت اپل با ایده ساخت تلفن‌های هوشمند بزرگ‌تر از 4 اینچ مخالف بود، اما از زمان مدیریت تیم کوک از سال 2011 تا به امروز، اپل آیفون‌ها را به سایز 4.7 اینچ به بالا تولید و عرضه کرده است.

اپل تصمیم دارد تا امسال سه مدل تلفن هوشمند با عنوان آیفون 9 آیفون ایکس اس و آیفون ایکس اس مکس را آماده عرضه به بازار کند. این محصولات تا 5 روز دیگر آماده معرفی در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر در سالن استیو جابز در اپل پارک کالیفرنیا خواهند شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373