لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصاویر مفهومی از آیپد پرو 2018 منتشر شد

تصاویر مفهومی از آیپد پرو 2018 منتشر شد

 تنها یک هفته دیگر تا برگزاری کنفرانس دوازدهم سپتامبر و معرفی محصولات جدید اپل باقی مانده است و حالا مجموعه‌ای از تصاویر مفهومی آیپد پرو 2018 منتشر شده است که ظاهر احتمالی این محصولات را نشان می‌دهد.

تصاویر مفهومی جدید توسط Steve Hemmerstoffer و با توجه به شایعات منتشر شده در مورد آیپد پرو 2018 منتشر شده است. در این تصاویر به طور کامل مشخص شده است که اپل در تولید آیپد پرو 2018 از طراحی تمام صفحه همانند آیفون ایکس استفاده کرده است؛ البته با این تفاوت که اپل برای استفاده از این طراحی در کنار دوربین مبتنی بر فیس آیدی نیازی به تعبیه ناچ یا همان فرورفتگی بالای نمایشگر ندیده است و آیپد پرو 2018 فاقد ناچ طراحی و توسعه داده شده است.

بر اساس شایعات پیشی، آیپد پرو 2018 قرار است در دو اندازه 11 و 12.9 اینچی تولید شود که نسخه 11 اینچ این محصول جایگزین آیپد پرو 10.5 اینچ سال گذشته خواهد شد.

تصاویر فاش شده علاوه بر اندازه آیپد پروی جدید به نحوه رابط کاربری و استفاده از این محصولات نیز پرداخته است. بر همین اساس، آیپد پرو 2018 فاقد دکمه هوم بوده و از طرفی کاربران برای گوش دادن به موسیقی از طریق آن امکان دسترسی به خروجی جک 3.5 میلی متری نخواهند داشت. گفتنی است که در صورت حقیقت داشتن این شایعه، این اولین بایر است که اپل جک 3.5 میلی متری را از سری محصولات آیپد پرو حذف می‌کند.

تصاویر فاش شده همچنین جتکی از آن هستند که اپل در طراحی و تولید این محصول، فیس آیدی و کاربری پیش‌فرض را در حالت افقی در نظر گرفته است و به همین دلیل، برخی از قابلیت‌ها در حالت عمودی کار نخواهند کرد. بر همین اساس، قرار است تا اسمارت کانکتور از این پس در بخش پشتی بدنه قرار گیر و درگاه لایتنینگ در بخش زیری حالت افقی دستگاه قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420