لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک ایر 2018 احتمالاً با پردازنده نسل هشتم اینتل تولید و عرضه می‌شود

مک بوک ایر 2018 احتمالاً با پردازنده نسل هشتم اینتل تولید و عرضه می‌شود

شرکت اینتل به تازگی از سری جدید پردازنده‌های نسل هشتم سری U و Y خود به ترتیب با عناوین ویسکی‌لیک و امبر لیک رونمایی کرده است که احتمالاً این پردازنده‌ها توسط اپل در تولید مک بوک ایر 2018 مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مک بوک ایر و مک بوک‌های 12 اینچی همواره از سری‌های کم مصرف پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کنند. در این میان، وجود یک تأخیر قابل توجه در زمان معرفی و عرضه سری U و Y پردازنده‌های اینتل باعث شده بود تا حدس و گمان‌ها در مورد عدم استفاده از پردازنده‌های نسل جدید اینتل در مک بوک ایر 2018 و مک بوک 2018 افزایش پیدا کند.

اما حالا کمتر از دو هفته پیش از برگزاری کنفرانس معرفی محصولات جدید اپل، شرکت اینتل اقدام به معرفی و عرضه این پردازنده‌های به دنیا کرده است. بر همین اساس، می‌توان پیش بینی کرد که اپل در طول چند روز آینده بتواند طراحی مک بوک ایر 2018 را با نسل جدید پردازنده‌های سری U اینتل سازگار کند.

خبر خوب این است که اپل لزوماً نیازی به عرضه مک بوک ایر 2018 در هفته اول معرفی آن ندارد؛ به همین دلیل می‌توان امیدوار بود تا اپل با اعمال تأخیر چند ماهه، مک بوک ایر 2018 و همچنین سری 2018 مک بوک 12 اینچی را با پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل آماده عرضه کند.

البته در صورت عدم موفقیت شرکت اپل در زمینه استفاده از پردازنده‌های نسل هشتمی اینتل در خط تولید انبوه مک بوک ایر 2018 باید شاهد عرضه این محصول با پردازنده‌های سال گذشته باشیم و اپل احتمالاً تنها به بهبود قابلیت‌های سخت افزاری دیگر و همچنین اعمال طراحی تمام صفحه و استفاده از نمایشگرهای رتینا در لپ تاپ فوق سبک جدید خود بسنده خواهد کرد و احتمالاً مک بوک ایر 2019 با این سری از پردازنده‌ها به بازار عرضه می‌شوند. بر اساس شایعات، اپل احتمالاً عرضه مک بوک‌های 12 اینچی را در سال 2018 متوقف خواهد کرد و در جریان رویداد بهار 2019 خود این محصولات را رونمایی و به بازار عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373